וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: סרטון החתונה הנוסף נחשף

29.9.2015 / 19:34

אחרי שראיתם את סרטון החתונה של מעגל חברים אחד, עכשיו הגיע הזמן לראות עוד סרטון חתונה שהכינו החברים המפורסמים של בר רפאלי, ביניהם: סנדרה רינגלר, דורית בר אור, מיקי בוגנים ומוטי רייף. וואלה! סלבס מלשינה

יח"צ - חד פעמי

חשבתם שכבר ראיתם את כל מה שאפשר מהחתונה של בר רפאלי? חשבתם שאי אפשר יותר להפתיע אתכם? אז חשבתם, כי החברים של ברבור הכינו עוד סרטון קצרצר שהוקרן בערב החתונה.

מרחב אוויר? טלפונים שנלקחו? חוזים דרקוניים? החבורה של הגברת רפאלי החליטה שאם כבר אז כבר והכינו לבריידזילה סרטון שצוחק על כל עניין ההדלפות מהחתונה. צוחק מי שצוחק אחרון?

רוצים עוד רכילות?
לוהטת! שלומית מלכה חושפת פטמה
קים וקניה ילדו את בנם ביום ההולדת של ישו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי חשף את הפרטים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שצפיתם בסרטון החתונה הראשון שדלף, עכשיו הגיע הזמן לראות את הסרטון הבאמת מצחיק של החברים הקרובים. בסרטון, שהוכן באמצעות אפליקציית outder, נראים החברים הטובים ביניהם: סנדרה רינגלר, שלי גפני, מוטי רייף, מיקי בוגנים, דורית בר אור, גיל ריבה, שלי גפני, אורנה אלוביץ וחברות הילדות, עדי רונן ודפני זיו, שהם נשבעים כי לא הדליפו שום פרט מהחתונה לתקשורת. אז נשבעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי אשם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל אחד בתורו נעמד מול המצלמה ונשבע שלא הוא הדליף את הפרטים על המקום, הקייטרינג, המרחב האווירי, השמלה ושאר הפרטים המעניינים הנוגעים לאירוע המדובר. לבסוף המשיכו החברים לשיר בקולי קולות את השיר האהוב על בר "לכי תספרי לכולם שאת מתחתנת". די, כבר סיפרתם מספיק, אתם לא חושבים?

וואלה! סלבס מוכנה לחשוף את שמות המדליפים ובעיקר המדליפות תמורת לאפה שווארמה, אבל עם הרבה עמבה!

מה דעתכם על הסרטון? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully