וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סרטון החתונה של בר רפאלי ועדי עזרא

28.9.2015 / 0:00

חשים שנחתם מספיק מהחתונה שהסעירה את המדינה? אחרי שעיכלתם את ארוחת החג, קבלו הקינוח: סרטון החתונה הסופר מושקע, שהכינו החברים הטובים של בר רפאלי ועדי עזרא לכבוד האירוע. וואלה! סלבס אוסקר

(באדיבות Filma)

ביום חמישי התקיים אירוע קטן וצנוע ביערות הכרמל, אז עדי עזרא נשא לאישה אחת בשם בר רפאלי. אם חשבתם שנמלטתם מ(עוד) כתבות על החתונה השמורה - טעות בידיכם, כי לאט-לאט נגלים עוד ועוד פרטי מידע על הערב הגדול של השניים.

כולם מכירים את השטיק הידוע, החברים הטובים מתחתנים וכל החבר'ה מרימים סרטון חתונה מושקע במיוחד. הפעם, סרטון החתונה שייך לבר רפאלי. אם בשנים האחרונות וואלה! סלבס הראתה לכם סרטוני חתונה בהם השתתפה רפאלי כחלק מההפתעה שהכינה לחבריה הטובים, אז הפעם כל החבורה הזוהרת התאחדה לסרטון מושקע במיוחד, עבור בני הזוג המפורסם.


בר-יידזילה: בר רפאלי מתחתנת | כל העדכונים

צילום מסך מסרטון החתונה של בר רפאלי. ספק 500
החברים האוהבים, אילוסטרציה/ספק 500

הסרטון מתחיל בכך שרואים את החברות הטובות של ברבור, כפי שהן מכנות אותה, מבכות את העובדה שהיא כבר לא מבלה איתן זמן איכות אלא נופשת עם בן זוגה האהוב. מנגד רואים את החבורה הגברית של עזרא, שגם מרגישה בחסרונו של הגברבר המסוקס - שמאז שתפס את הרווקה הנחשקת בישראל מעדיף לבלות איתה ופחות איתם (אפשר להאשים אותו?).

הבנות, בהן נמצאת אשת האופנה עדי רונן והמאפרת הצמודה והחברה הטובה מורן סטויצקי, נפגשות במהרה לקרב רחוב עתיר סטייל עם החבורה הגברית - שכוללת בין היתר את איש העסקים דן מירביס (או, האקס של אנה ארונוב). בין לבין, קופצים להופעות אורח עתירות שיק המאפר ומעצב השיער מיקי בוגנים והסטייליסט האישי סיימון אלמלם.

וואלה! סלבס נותנת לכם את העונג לצפות בשבע (!) הדקות הענוגות של הסרט, אך איגדה בשבילכם כמה ציטוטים שווים במיוחד מתוך הקליפ, שאולי נותנים קצת הצצה לזוגיות הכי מסוקרת של המדינה:

* "רווק בגדדי שטונה מוכר, ב'פיק אפ' שיחקה רק שאף אחד לא זוכר".

* "איך הקירח את ברבור לקח, איך הגרושה חטפה לנו אח".

* "נכון היא סנילית, נכון הוא זקן, היא חולת ניקיון שיפסיק לעשן"

* "מההתחלה ידעתי, שיבוא האחד היא תתחיל לבשל , שתבוא האחת הסטייל ישתכלל".


וואלה! סלבס הופיעה בסרטון זיכרון לחתולה שלה, מימי. תנצב"ה.


רכלו על הקליפ של חבריהם של בר ועדי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully