וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים זוללים וקובעים: אוכל ודוגמניות הולכים יחד?

10.8.2015 / 16:29

אירוע פאשן שכלל ארוחת ערב נוצצת בחברת גל גדות, גרם לכוכבים לפתוח את הפה - אבל לא רק בגלל מזון גורמה שהוגש בו, אלא גם בגלל דיון על אופנה במידות גדולות. "הערב יושבים וטוחנים", הסבירו. וואלה! סלבס לועסת

צילום: דוד קורן, עריכה: רן צימט ומאיה בן ניסן

הייתם נענים להזמנה לארוחת ערב בחברת גל גדות, עומר דרור ושלל דוגמנים חטובים אחרים? אמש (א') אירוע האופנה שערכה חברת קסטרו, שהציגה את הבגדים שלה לעונת סתיו-חורף הקרובה, שילב לא רק מעילים ומוזמנים נוצצים שהוזמנו להשתתף באירוע באווירת מסתורין - אלא גם את וונדר וומן הישראלית וכמה מהחברות הקרובות שלה, שלא חששו לפטפט על הקשר בין אוכל, מידות גדולות, אופנה ומזון לנשמה.

וואלה! סלבס, לא חששה לשאול כמה מהאנשים הלוהטים בביצה האם דילגו על נשנוש של אחר הצהריים, רק כדי לדגום את ארוחת הערב המפנקת על בטן ריקה. "האמת שלא אכלנו כל היום, כי את הדוגמנים מרעיבים", צחק דרור, "ככה מספרים. כולנו מחכים לאכול". גדות, הפרזנטורית של מותג האופנה, מספרת ששילוב של אופנה ומזון הוא מהות החיים הטובים, "אוכל, אופנה, נשים יפות, גברים מחויטים. כיף", אמרה.


עוד סיפורי סלבס:
ניחוח בינלאומי: גל גדות מפרסמת בעירום מלא
יין וסוכריות גומי: הדרישות של מריה קארי בישראל
משוחררת: הפעם הראשונה של קייטלין ג'נר בבגד ים

תצוגת אופנה קסטרו. אלירן אביטל , שוקה כהן,
החיים הטובים. גל גדות עם המנכ"לים של רשת האופנה/אלירן אביטל , שוקה כהן

רגע, אבל האם דוגמניות אוכלות? "דוגמניות לא אוכלות הרבה", הסבירה סיון קליין. "אומרים גם שבלונדיניות טיפשות. זאת נראית לך כמו קלישאה נכונה?", תהתה בקול רותם סלע, בעוד שחברתה יעל גולדמן הסבירה ש"השאלה נעוצה בהאם יהיו או לא יהיו צלמים. אם יהיו, אנשים לא יאכלו, אבל אם לא יהיו אנשים יאכלו וישתו, יעשו מה שבז** שלהם!", אמרה בשובבות.

בשבוע שעבר, הכותרות על חברת קסטרו עסקו בכך שנשים במידות גדולות התלוננו שהן לא מוצאות על הקולבים בגדים במידה שלהן. לדבריה של גולדמן, מדובר בשטויות, "גם אני לא מוצאת נעליים במידה 42. מה לעשות לא כל חנות מייצרת", הסבירה. דרור התלונן שהמידה שלו חסרה בחנויות, בעוד שאיש יחסי הציבור רני רהב פשוט ממשיך לחנות הבאה.

תצוגת אופנה קסטרו. אלירן אביטל , שוקה כהן,
משולש מסוכן? רותם סלע, מיה דגן ויעל גולדמן/אלירן אביטל , שוקה כהן

אבל מה הכוכבים חושבים, רזה זה יפה? "הכי קלישאה אבל ככה אני אומרת לבת הקטנה שלי, מה שעושה אותנו יפים זה עד כמה הלב שלנו רחב ונדיב, עד כמה אנחנו טובים לאנשים אחרים", מגלה סלע, "זה בכלל לא עניין של חיצוניות". רהב מסביר שאישה היא תמיד נאה, לא משנה מי היא. הזמרת אפרת גוש מתלהבת מנשים מלאות יפהפיות, בעוד שהשחקן אורי פפר אוהב ליידיז את כל המידות.

רגע, זה אומר שהכוכבים ישובו הביתה אחרי האירוע המתועד ויעמיסו מנת שווארמה לדרך? "אני בדרך כלל לא אוכלת באירועים האלה", מספת מיה דגן, "אבל אני נורא מקווה שהיום אני יושבת וטוחנת". גוש שריינה מראש מקום במסעדה ורק סלע, הטבעונית, נחרדה מהמחשבה שתטעם שווארמה. לא, אין קשר לכך שהיא בלונדינית.


וואלה! סלבס לא אוכלת באירועים, היא אוכלת את האירועים.


רכלו על המפורסמים זוללים אופנה בפייסבוק

גל גדות:

"לעולם לא ארגיש כמו קרדשיאן"

לכתבה המלאה
גל גדות. שוקה כהן יח"צ,
אוכלים היטב. גל גדות ובעלה ירון ורסנו/שוקה כהן יח"צ
גל גדות. שוקה כהן יח"צ,
גם אחד את השנייה. גדות את ורסנו/שוקה כהן יח"צ
יעל גודלמן, אורי פפר. שוקה כהן יח"צ,
בתיאבון! יעל גולדמן ואורי פפר/שוקה כהן יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully