וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: הצצה לתוך מסיבת הרווקות היוקרתית של בר רפאלי

10.8.2015 / 13:01

איך נראית חופשת החלומות של בר רפאלי ומעגל החברות האינטימי שלה? קבלו את כל הפרטים הקטנים של מסיבת הרווקות שלא ראיתם באינסטגרם: מהדרישות של הכלה לעתיד, דרך ערב הקריוקי ועד לתמונות מיוחדות. וואלה! סלבס רטובה

צילום מסך

בווידאו: כך נראית רפאלי כשהיא נהנית (אינסטגרם)

כל מי שמציץ מדי פעם באינסטגרם או פשוט לא חי מתחת לסלע, כנראה הבחין באינספור התמונות של בר רפאלי. הדוגמנית המאורסת לעדי עזרא, חוגגת בימים האחרונים את מסיבת הרווקות שלה יחד עם מספר חברות טובות - בלוקיישן יוקרתי באיים המלדיביים.

רגע לפני שאתם שוקלים להפסיק לעקוב אחריה ברשת, רק כי הוציאה לכם את העיניים הרחק אי שם ב"קלאב מד פינולו וילאס", וואלה! סלבס מארגנת לכם כניסה אישית ופרטים על מסיבת הרווקות הכי יוקרתית שנראתה בביצה המקומית.

אחרי שכבר בחנתם אינספור תמונות מעוררות קנאה של רפאלי וחברותיה, הגיע הזמן ללמוד פרטים חדשים על הנופש היוקרתי של רפאלי, כולל תמונות שלא נחשפו ועלות כוללת של החופשה הנוצצת.


רוצים עוד מהחתונה של בר רפאלי ועדי עזרא?
חלום רטוב: בר רפאלי חוגגת במסיבת רווקות בינלאומית
בר רפאלי חושפת: ביונסה וקניה ווסט ישירו בחתונה שלי
בתיאבון: מי יבשל בחתונה של בר רפאלי?

בר רפאלי. צילום מסך
הצצה בלעדית על בר רפאלי, בכניסה לסוויטה הפרטית/צילום מסך
מסיבת רווקות בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
חופשת העשירון העליון של בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

החבורה הפוטוגנית, יצאה אל עבר האיים שבאוקינוס ההודי בטיסה באמצע השבוע שעבר. מדובר בחלק הראשון של מסיבת הרווקות של הדוגמנית, כך שבזמן הקרוב צפויה הטופמודל לחגוג במסיבת רווקות נוספת, מקומית וקצת יותר המונית.

אבל מי בנות המזל שכן יצאו עם רפאלי לחופשת החלומות? זה לא סוד שדוגמנית העל בוררת בקפידה את חברותיה, כך שבמעגל הקרוב שלה נמצאות מספר חברות טובות - איתן היא שמרה על קשר שנים רבות וסומכת עליהן בכל לבה.

את החברות מהבית, מייצגות אשת האופנה ומייסדת אתר קניות מוביל, עדי רונן. היא ובר חברות עוד מתקופת נעוריהן בהוד השרון. יחד איתן מבלה חברה קרובה אחרת מילדות, דפי זיו, שעל פי התכנונים, היתה אמורה להיות זו שתחלוק חדר עם כלת השמחה. השתיים, הן חלק מהמעגל הידידים המצומצם של הטופמודל, שנחשבות לשומרות סודה הקרובות ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהטת על. רפאלי במלדיביים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל השלוש הצטרפו גם הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שההכרות עימה החלה עוד מימיה של רפאלי כדוגמנית צעירה בתעשיית האופנה בישראל. על פי השמועות בעלה של רינגלר, השף שגב משה, יכלל בין השפים שיהיו אחראים על האכלת האורחים בחתונתה הקרבה של רפאלי בחודש הבא.

את החבורה חותמת אשת העסקים אורנה אלוביץ', גם חברה קרובה של משפחת רפאלי וכלתו של בעל השליטה בקבוצת בזק שאול אלוביץ'. אל הנופש הצטרפה גם המאפרת שלי גפני, ששוהה באיים המלדיביים עם משפחתה, אך לא יכלה לפספס את מסיבת הרווקות ושכרה סירה שלקחה אותה לאי בו שוכן הקלאב המפואר של הבנות. גפני, כאמור, בילתה עם הבנות וחגגה עימן במשך יום שלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכי תספרי לכולם שאת מתחתנת. רפאלי כלה לעציד בביקיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז איפה בעצם הבנות שוהות? רפאלי והחבורה בחרו באחד מהמועדונים החדשים באי גספינולו (Gasfinolhu) שבמלידיביים, שנחשב לאי קטן ושמור שגודלו לא עולה על 20 דונמים. גודלו, מאפשר לאורחי המלון פרטיות והרגשה אקסלוסיבית ויוקרתית.

הריזורט כולל 52 וילות אקולוגיות ומהודרות, המיועדות בדרך כלל לזוגות, כיוון שמדובר בקלאב "למבוגרים בלבד" על פי הגדרתו. בין הפעילויות שחיכו לבנות במקום, ניתן למנות את כל סוגי הספורט שאתם יכולים לחשוב עליהם - מבדמינטון ועד שיט בקיאק שקוף מעל מי הים. בנוסף, השהות במקום כוללת איש צוות אישי לכל וילה.

מסיבת רווקות בר רפאלי מלדיביים. אינסטגרם, צילום מסך
דפי זיו, שלי גפני, סנדרה רינגלר ורפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

הווילות עצמן חולקו לזוגות, כאשר הוצמד להן באטלר אישי שנועד לשרת ולתת מענה לכל דרישה שלהן. וואלה! סלבס החטטנית גילתה שהבנות לא דרשו הרבה, כך שסופקו להן בעיקר צלחות של פירות טרופיים טריים מדי בוקר ואחר הצהריים - וכמובן אי אפשר ללא יין מבעבע, כיאה לחופשה החלומית.

עם זאת, לבנות הוצמד גם שף אישי, אך הוא לא נוצל בימים הראשונים לשהותן במקום. החברות של רפאלי סעדו בעיקר במסעדות הגורמה, שנמצאות בתוך כפר הנופש היוקרתי.

מה שכן נוצל היה מדריך צלילה פרטי שהוצמד לחבורה. המדריך, ערך לבנות סיבוב בסירה בשמורת האלמוגים הנדירה שנמצאת באזור וכן ערך להן קורס צלילה מקצועי במיוחד עבורן.

בר הזמינה לחתונה?

החברים המפורסמים מגלים אם קיבלו הזמנה

לכתבה המלאה
בר רפאלי רווקות מלדיביים. אינסטגרם, צילום מסך
בתמונה: בר רפאלי טופלס/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
חברות טובות. רפאלי עם דפי זיו/צילום מסך, אינסטגרם

אבל מה לגבי הפעיליות בערבים? בערב הראשון הנשים חגגו ב"ערב לבן" - כולל ביגוד בצבעים לבנים, שטיחים ומחצלות שהוכנו מבעוד מועד על חוף הים, אליו הגיעו בשעת השקיעה. אז, נהנו מערב בנות חגיגי.

בערב אחר, הבנות החליטו להצטרף למסיבת קריוקי שנערכה בקלאב, שם הכירו את שאר השוכנים במלון, בהם זוג טרי שחגג את ירח הדבש שלו במקום, וזכה לשיר ולשתות יחד עם הטופמודל. החתן הטרי זכה (אחרי אישור מאשתו) לתמונה צמודה עם הדוגמנית הבינלאומית. האישה סיפרה שרפאלי הייתה חביבה וידידותית והם נהנו לחגוג עם הבנות.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
היוש, חתן. אבל לא של רפאלי!/צילום מסך, אינסטגרם

אז כמה עולה התענוג הזה? אורח שירצה לחגוג בסגנון בר רפאלי, באווירה טרופית ויוקרתית, יצטרך להפרד מסכום של 10,150 אירו על הסוויטה היוקרתית (כפי שמצוין באתר החברה) - סכום של 42,366 ש"ח לזוג.

זה אומר שסכום השהות של החבורה עמד על 127,098 שקלים, לא כולל טיסות כמובן. אבל כידוע, אצל הסלבס המקומיים מוצעים הנחות גדולות תמורת אזכורים בתקשורת או תמונות אינסטגרם.

על פי השמועות, שהוכחשו על ידי נציגי "קלאב מד", החופשה ניתנה לבנות בחינם, בתמורה לפרסום התמונות ברשת. עם זאת, על פי דיווחים אחרים, הכלה לעתיד התעקשה לשלם על החברות ופינקה אותן בחופשה חלומית, כולל תמונות אינסטגרם מעוררות קנאה ושיזוף בוהק וזוהר.


וואלה! סלבס לא קנאית. היא רק רוצה להשתחל למזוודה של רפאלי ולשחות עם דולפינים.


רכלו על מסיבת הרווקות המפנקת של בר רפאלי בפייסבוק

ריזורט של קלאב מד פינולו וילאס - Club Med Finolhu Villas (צילום מסך, האינסטגרם של דפי זיו)

בר רפאלי רווקות מלדיביים. אינסטגרם, צילום מסך
נתראה בחגיגה השנייה. בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully