וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניבר מדר על הפרידה ממייקל לואיס: "אין לי זמן לזוגיות"

15.7.2015 / 15:20

הדוגמנית הלוהטת לא נותנת לשום פרידה כואבת להפריע בדרכה - כשהיא מגיעה לסט הצילומים של 'רנואר' ולוקחת את המושכות לידיים. לא, ניבר לא מתחרטת כי "אין לי זמן לזוגיות". וואלה! סלבס מתקדמת

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מאיה בן ניסן

אם גם אתם שמעתם על הפרידה של מייקל לואיס וניבר מדר ומחיתם דמעה, אך בו בזמן גם חשבתם על דרכים מקוריות בכדי לכבוש את לבה של הדוגמנית הצעירה - כדאי שתשכחו מזה, כי לבלונדה הצעירה אין ממש זמן בשבילכם או עבור זוגיות.

מדר, שהגיעה הבוקר לצילומי הקמפיין החדש של חברת האופנה 'רנואר', עבורם היא משמשת כפרזנטורית, לא נראתה עצובה במיוחד לאור הפרסומים על הפרידה של ושל בן זוגה בשנה האחרונה. להיפך, היא די שלמה עם ההחלטה.


רוצים עוד רכילות?
יהודה לוי מודה: "לא חשבתי שאתאהב שוב"
משפחה טרייה: עדי הימבלבלוי לוהטת אחרי ההריון

ניבר מדר. רפי דלויה
ביוש, חבר. ניבר מדר על הסט/רפי דלויה

"כרגע אני רווקה, זה היה צעד נכון, לא היתה שום דרמה. זה היה פשוט טיימינג", היא מספרת לוואלה! סלבס. "יש לי הרבה חוזים, שזה לוקח המון זמן, המון עבודה בחו"ל, המון טיסות. חזרתי עכשיו מחודש בלונדון ויש את הצבא שתופס בכלל הרבה זמן. כרגע יש לי עומס ואין זמן לזוגיות". אוקיוש, אז לא.

עוקבים אחרי וואלה! סלבס באינסטוש? כנסו

מייקל לואיס. לם וליץ סטודיו,
כואב הלב. ניבר מדר ומיקל לואיס בזמנים יפים/לם וליץ סטודיו

"היתה שם אהבה גדולה, זה לא שאלה בכלל, ופשוט כרגע יש לי הרבה דברים להתרכז בהם. נורא חשובה לי הקריירה הזו, פשוט בא לי להנות כרגע", היא מגלה. "לא היה לי זמן להעניק למייקל וזה לא פייר כלפי שנינו, אבל אנחנו חברים טובים, עדיין בקשר. אני עכשיו עסוקה בלעבוד".

וואלה! סלבס גם עסוקה בלעבוד. בחיפושים אחרי בעל עשיר. מאוד עשיר. מאוד.


עצובים בעקבות הפרידה של ניבר ומייקל? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully