וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: תאריך החתונה של בר רפאלי

17.6.2015 / 14:20

אם אתם ממש רוצים לדעת מתי בר רפאלי תשבע אמונים לארוסה, עדי עזרא, הגעתם למקום הנכון, כי לוואלה! סלבס יש את התאריך המדויק בו תצעד הטופמודל אל עבר החופה. וואלה! סלבס פותחת יומנים

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיהבן ניסן

אחרי אין ספור ספוקלציות, ניחושים וחישובים - וואלה! סלבס סוף סוף חושפת את התאריך של חתונת השנה, שלא לומר חתונת העשור, שלא לומר חתונת המאה! כן, לוואלה! סלבס יש את תאריך החתונה של בר רפאלי ועדי עזרא והיא לא מתביישת לספר לכם אותו.

רפאלי, שרק לפני שלושה חודשים קיבלה את הצעת הנישואים מבן הזוג המיליונר שלה, במהלך חופשה רומנטית, ולא היססה לרגע לפני שאמרה 'איי דו' - לא מחכה יותר מדי זמן וסגרה כבר את כל הפרטים לחתונה הכי מדוברת של השנה האחרונה.

יום הולדת בר רפאלי. מושיק פרלה,
שיהיה במזל. בר רפאלי ועדי עזרא/מושיק פרלה

אז אחרי שקראתם כבר שהחתונה תערך במלון יוקרתי בצפון הארץ, שיסגר במיוחד עבור האירוע המיוחד, עכשיו הגיע הזמן שתדעו מתי זה בדיוק קורה. מוכנים? אז האירוע יתפרש על סוף שבוע שלם שיחל ב-24 בספטמבר (ה') עד ה-26.9 (ש').

במהלך סוף השבוע השמח, יתקיים טקס החופה המסורתי וכמובן מסיבת ענק שתכלול קרוב ל-300 אורחים, ביניהם בני משפחה וחברים קרובים של הזוג המאושר. נכון לעכשיו, עדיין לא ברור מה יהיה בתכנית האמנותית מלבד די ג'יי שירקיד את הקהל. שיהיה במזל.


וואלה! סלבס ביטלה את התור לשעווה במפשעות שהיה לה. רק למקרה ש...


רכלו על החתונה של בר רפאלי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully