וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירו לוי: "זוגות חד מיניים מתסבכים את הילדים שלהם"

20.5.2015 / 15:13

נדמה שהשעות הארוכות בבית הסגור גורמות למשתתפי של עונת "האח הגדול" לפלוט את דעתם החשוכה. בשיחה שנערכה היום, אמר נירו לוי שזוגות חד מיניים "נוגדים את חוקי הטבע". וואלה! סלבס משחירה

יח"צ - חד פעמי

האם הפקת "האח הגדול VIP" מתחילה להצטער על ליהוק המשתתפים המוכרים של העונה הנוכחית? אחרי פרישת ישראל גודוביץ' והסטטוס הטעון של המודחת אריאנה מלמד, שחשף הבוקר (ד') סודות הפקה על אירועים שלא שודרו בשבוע האחרון על המסך שלכם - אחר הצהריים היה זה דווקא הדייר נירו לוי, שהחליט לחשוף מול המצלמות את דעותיו על חברי הקהילה ההומוסקסואלית שבוחרים להביא ילדים לעולם. התוצאה? אומללה כמעט כמו ההומור שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פליטת פה? נירו לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו של השחקן, ששוחח עם חבריו לריאליטי, איציק זוהר, סטלה עמר והדוגמן ההומוסקסואל סתיו סטרשקו, "הומואים היא המצאה של המאה העשרים". לוי, ששוחח עם חבריו על פונדקאות ומשפחה שבה ההורים הם זוג גברים, טען מול המצלמות שמתעדות אותו במשך 24 שעות כי "זוגות חד מיניים מתסבכים את הילדים שלהם", והמשיך בסיבה המזעזעת - "זה נוגד את חוקי הטבע". שערורייה!

סטרשקו, שבנה את הקריירה המצליחה שלו על העובדה כי הוא דוגמן אנדרוגיני שמשחק על הגבול שבין גבר לאישה, לא שתק והשיב לו. "יש לי יותר תכונות נשיות מלרוב הנשים הסטרייטיות... אני יכול לתת חום ואהבה כמו אמא", טען. עמר, הצדיקה את הדוגמן הצעיר ואמרה כי הוא "יהיה אמא מהממת" וענתה ללוי שהוא "מבלבל את השכל".

אתם בוחרים

מי יזכה ב"האח הגדול VIP"? סקר

לכתבה המלאה
נירו לוי. מור שאולי
נירו לוי בכניסה ל"האח הגדול VIP"/מור שאולי

אל עמר, הצטרף גם זוהר שטען כי "בגלל הקושי שלהם לילד, הומואים נותנים להם אהבה יותר מאשר זוגות סטרייטים". נירו, שאיחל לרווקות ששוהות איתו בריאליטי כי יהיו להם ילדים במהרה, נדרש לעשות את אותו הדבר גם עם סטרשקו - אך התקשה בכך. אחר כך, אמר לעמר שאמנם נשואה אך ללא ילדים בחייה, כי "לאישה בלי ילד יש חסך... בגלל זה יש לה כלבה". לא מצחיק נירו, פוגעני, עלוב ונמוך. כמעט כמוך.


וואלה! סלבס חושבת שהדבר היחיד שיצא מנירו לוי היא קארין כהן.


רכלו על ההתבטאות של נירו לוי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully