וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול VIP": הכירו את הדיירים המפורסמים

וואלה! סלבס

10.5.2015 / 23:04

עוד לפני שאתם רוכשים את ערוץ "האח הגדול" ובוהים במשתתפים המוכרים (פחות או יותר) של התכנית הכי מציצנית על המסך אוכלים את הראש, הנה פרטים על מתמודדי עונת ה-VIP של הריאליטי. וואלה! סלבס לא מתנהגת בהתאם

צילום מסך
אסי עזר, ארז טל. מור שאולי
המנחה והסייד קיק מוכנים. ארז טל ואסי עזר/מור שאולי

הידד, "האח הגדול" או תכנית הריאליטי המציצנית ביותר על המסך חזרה לטלוויזיה שלכם - בגרסת VIP מרגשת. נכון, בשבועות הקרובים המנחים ארז טל, אסי עזר ועוד שלל אנשים מוכרים אחרים (פחות או יותר) יבלו על המסך באופן קבוע, שם יבלבלו את השכל מול המצלמות שיתעדו אותם 24/7.

הפעם, הבית הסגור והמשתתפים שרק מחפשים איך לעקוץ אחד את השנייה, זכו לטוויסט זוהר במיוחד - כיוון שחלקם מכירים אחד את השנייה מאירועים נוצצים ופרויקטים משותפים שעליהם עבדו בעבר. מכדורגלן לעיתונאית, מזמר מסלסל לדוגמן אנדרוגיני, הכל כלול.

אם רצתם לשירותים או סתם לא התעניינתם במשדר המייגע, שבו צעדו המתמודדים אחד אחרי השני לתוך ההיכל הסגור שבו יחיו בתקופה הקרובה באולפנים שבנווה אילן, הנה כמה פרטים על דיירי "האח הגדול" שיעזרו לכם להיכנס לעניינים. כבר בחרתם את המנצח?

איציק זוהר, 44, כדורגלן עבר, גרוש

איציק זוהר. ניר פקין
איציק זוהר/ניר פקין

נכנס לבית בגלל: שנחשב לאחד השחקנים הידועים בתולדות קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב. זוהר השתתף בריאליטי כמו "פעם בחיים" ו"רוקדים עם כוכבים", הותקף על ידי אלמונים, פשט רגל בגלל התמכרות להימורים ונחשד בהעלמות מס.

מושיק עפיה, 40, זמר ים תיכוני, גרוש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכנס לבית בגלל: שפעם להט במצעדי המוזיקה עם "אני לא זמין". היה אמור להשתתף בריאליטי "חי ב-LA LA לנד" שצולם בלוס אנג'לס, אבל הבריז ברגע האחרון בגלל פחד טיסה. הגיש בקשה לפשיטת רגל בשנה שעברה.

נטלי עטיה, 40, שחקנית, גרושה

נטלי עטיה. אביב חופי
נטלי עטיה/אביב חופי

נכנסה לבית בגלל: שדגמנה יושבת על כורסא בעירום, בתמונה שהפכה לאייקונית בעולם האופנה המקומי. מאז שיחקה בסדרות כמו "קפה פריז", "כסף קטלני" ו"שכונה", הנחתה תכניות לייף סטייל וניהלה מערכות יחסים מתועדת עם איציק זוהר (זה מלמעלה) הסופר דודו בוסי ואלוף צה"ל טל רוסו.

סתיו סטרשקו, 22, דוגמן בינלאומי, רווק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכנס לבית בגלל: שבשנים האחרונות הוא משחק עם המיניות שלו כדוגמן ענוג בבגדי נשים על מסלולי התצוגות בארץ וברחבי העולם. בגלל המראה המיוחד הופיע על שערי מגזינים נחשבים מסביב לגלובוס.

קטיה גאלי, 42, דוגמנית עבר, לא נשואה

קטיה גאלי. פייסבוק, צילום מסך
קטיה גאלי/צילום מסך, פייסבוק

נכנסה לבית בגלל: שהיתה אחת הדוגמניות המצליחות בתחילת המילניום, עד שהתמכרה לסמים ונעלמה מעולם האופנה הישראלי. בתום תקופת שיקום וגמילה, חזרה לעבוד על סט הצילומים.

מוטי גלעדי, 68, איש בידור, גרוש

מוטי גלעדי. אביב חופי
מוטי גלעדי/אביב חופי

נכנס לבית בגלל: שהפך לכוכב מקומי אחרי שכיכב בסיקסטיז במחזמר "איי לייק מייק" זכה במקום הראשון בפסטיבל הזמר והפזמון בשנת 1973. מאז ייצג את ישראל באירוויזיון, הוציא אלבומים, התחתן והתגרש מהשחקנית אסנת וישנסקי.

נירו לוי, 46, שחקן, גרוש

ניר נירו לוי. אביב חופי
ניר נירו לוי/אביב חופי

נכנס לבית בגלל: שפרץ לתועדה עם הסדרה "הפוך", אי שם בניינטיז. מאז הלהיב ב"רמזור", שלל טלנובלות והסרטים "אהבה קולומביאנית" ו"ימים של אהבה" ואפילו הוציא אלבום יחד עם אחיו. לוי נישא לדוגמנית קארין כהן, אבל נפרד ממנה קצת יותר משנה אחר כך.

אריאנה מלמד, 57, עיתונאית, נשואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכנסה לבית בגלל: ששימשה כמבקרת טלוויזיה, ספרות, אוכל ובידור בכלי תקשורת שונים. בין שלל עיסוקיה, עוררה שלל שערוריות רשת וכן פרסמה בעבר כי הייתה קורבן לאונס בגיל 14.

שיר אלמליח, 25, אשת כדורגלן, נשואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכנסה לבית בגלל: שלל צילומי עירום, בהלבשה תחתונה ובלי בגדים לגופה שבהם כיכבה בשנים האחרונות. מעבר לעובדה שהיא נשואה לכדורגלן אלרואי כהן, ניסתה לאחרונה לפתוח בקריירה בינלאומית. נו, נראה שזה פחות הצליח.

ישראל גודוביץ, 81, אדריכל, נשוי

ישראל גודוביץ', לשעבר מהנדס העיר תל אביב במאהל המחאה בשדרות רוטשילד, אוגוסט 2011. דרור עינב
ישראל גודוביץ', לשעבר מהנדס העיר תל אביב במאהל המחאה בשדרות רוטשילד, אוגוסט 2011/דרור עינב

נכנס לבית בגלל: שיש לו פה גדול והוא לא חושש להשתמש בו. עמד מאחורי תכנון בית ספר שדה בחצבה שזכה לפרסום עולמי ותכנן גם את האצטדיון האולימפי של דרום אפריקה. בין השאר, הספיק לתפקד כמהנדס העיר תל אביב.

רuתם איזק, 29, עיתונאית, רווקה

רותם איזק. פייסבוק, אתר רשמי
רותם איזק/אתר רשמי, פייסבוק

נכנסה לבית בגלל: שהיא התל אביבית הצעירה והנאה למראה. מוכרת בעיקר ככתבת המגזין Time Out תל אביב, פמיניסטית צמחונית ומכורה לזיעה. נו, כושר. לכל המתכננים, הצעירונת בזוגיות, עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully