וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: למה בר רפאלי לא עונדת את טבעת האירוסים שלה?

28.4.2015 / 14:30

על מה הכוכבים מפטפטים באירוע שכולו זהב, יהלומים ומאורסת מסקרנת שהיא גם דוגמנית בינלאומית? על בר רפאלי, מלכת לבבות מקומית, שהגיעה לבלות ללא אביזר אופנתי נחשק מיוחד. וואלה! סלבס פוקר פייס

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

בר רפאלי היא אחת כזאת שאוהבת משחקים? ברור שכן. לכן, כאשר השגרירה המאורסת של מותג התכשיטים ה. שטרן, בילתה אתמול (ב') בהשקת קולקציית "CARD GAMES" - בהשראת עיצוב כרטיסי המשחק - היא לא חששה לשלוף את הקלפים ולענות, לצד כמה מחברותיה המפורסמות על כמה שאלות קשות. כן, לפחות כמו יהלום.

וואלה! סלבס, החליטה לחשוף את הקלפים ולאפשר לכמה מהנשים הנוצצות בביצה, להכתיר את חבריהם בתארים מעולם ההימורים. אז מי בעצם מלכת לב אדום של ביצת הבידור הישראלית? מרינה קבישר, ששלפה את הקלף, טענה ש"יש הרבה לבבות שחורים". בעוד ששמות כמו אנה ארונוב ויעל גולדמן נזרקו לאוויר, סנדרה רינגלר ולאה שנירר קבעו ש"יש מלכה אחת לביצה וקוראים לה בר רפאלי". הטופמודל עצמה, סיפרה שהיא "לא יכולה לחשוב על מישהו שחוגג את החיים ופאן לו במקסימום כמו לאה שנירר - אז היא מלכה לב אדום".


עוד סיפורי סלבס:
רגע, מי הגבר שהצליח לתעתע בבר רפאלי?
בשעה טובה, ניקי מינאז' משתוללת בבר מצווה
לפני האיחוד: אירוע החתונה של טהוניה רובל בוטל!

בר רפאלי. אביב חופי, רפי דלויה,
אין מספיק תכשיטים, כנראה. בר רפאלי ומנכ"ל ה. שטרן/אביב חופי, רפי דלויה

את תפקיד הג'וקר, האיש הכי מצחיק בישראל? תופס ברוב מוחץ השחקן אסי כהן, כאשר מלבדו ישנם גברברי "שלישיית מה קשור" המשעשעים ורק מיה דגן, שבחרה בעצמה לתואר. את תפקיד ה"אס", האיש החזק של הכוכבים בארץ, ממלא כנראה איש יחסי הציבור רני רהב. כלומר, אלא אם תשאלו את הדוגמנית לירז דרור, שקבעה שראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא "האיש החזק של הסלבס".

את ה"פול האוס", המשפחה הכי מעורבבת בביצת הבידור, לא תפסו בני משפחת בנאי. בעוד שמלי לוי לא יודעת בכלל שיש משפחות חזקות, מרינה קבישר חשבה על משפחתו של שימי תבורי, ודגן שוב פרגנה לעצמה ולחברותיה שבחרה בפמיליה פפר-גולדמן-דגן-גדות-סלע. הדוגמנית שירלי בוגנים, בחרה במשפחתה של בר רפאלי, כך שלטופמודל נותר רק להסכים. "כן... אולי המשפחה שלי, יודעים מי אמא שלי, מי אבא שלי", היא צחקה.

רגע, אז מי בעצם מלך הביצה? לוי, עדיין לא הבינה על איזו ביצת בידור מדובר, בעוד שאחרות חשבו על גברים מסוקסים כמו מוטי רייף או השחקן יהודה לוי. דגן בחרה בבן הזוג שלה, ממש כמו רפאלי שבחרה בארוסה הטרי, איש העסקים עדי עזרא. כנשאלה מי קלף היהלום של חייה, רפאלי הבהירה ש"עדי הוא קלף הלב. היהלום של חיי הוא אמא שלי, בגלל שזה החומר הכי קשה לשבור אותו, כמותה. היא יפה כמו יהלום".

ההימור הקודם

רפאלי: "אני הכוכבת הבאה שתכנס להריון"

לכתבה המלאה
בר רפאלי. אביב חופי, רפי דלויה,
רגע, באמת אין מקום לעוד אחת? הידיים הענוגות של בר רפאלי/אביב חופי, רפי דלויה

אבל גם באירוע נוצץ שכזה, מלכת הרכילות וואלה! סלבס לא יכלה לוותר על כמה שאלות בנוגע לאירוע שממתין לרפאלי את עזרא מעבר לפינה. נו, החתונה של הדוגמנית ואיש העסקים הישראלי. אם אמן הכשפים ליאור סושרד, שהופיע בהשקה הנוצצת, יכול היה לקרוא את המחשבות של בר, מה הוא היה מגלה על החתונה המתקרבת?

בעוד שסושרד הסתפק בכך ש"יהיו חתן וכלה, רבי... כן נראה לי שאני בכיוון", לדבריה של רפאלי, קורא המחשבות יגלה שהיא לא יודעת כלום על האירוע. "באמת, לא החלטנו שום דבר. זה נוטה לכיוון אירוע בארץ... וואו, לא הגענו כל כך רחוק". ומה לגבי שמלת כלה בוהקת, האם היא כבר בוחנת עיצובים מרגשים? "רצים לי יותר מדי רעיונות, אני צריכה לעשות סינון".

אם תהיתם, אחרי טבעת האירוסים מנקרת העיניים, האם יש תכשיט שבאמת יכול לרגש את רפאלי, התשובה היא לחלוטין כן. "אני אשמע גרידית אבל זה אף פעם לא מספיק. טבעת האירוסים היא מרגשת מאוד, אבל אנחנו נשים, בסופו של דבר אנחנו אוהבות להתאבזר ולשנות". אבל מה הסיבה שבגללה לא בילתה עם הבלינג על היד? "נתנו לי היום יותר מדי תכשיטים, הפעם זה באמת לא התאים. מה שבאמת מרגש זה שהאני יכולה להוריד את הטבעת ושאחזיר אותה בערב זה ירגש אותי שוב. אולי אפילו אבקש מעדי לענוד לי אותה". הכינורות ברקע בילט אין.


וואלה! סלבס לא אוהבת טבעות, מלבד טבעות בצל, כמובן.


רכלו על הטבעת של בר רפאלי בפייסבוק

מלי לוי, נטע גרטי. אביב חופי, רפי דלויה,
ביצה, איזו ביצה? מלי לוי מתערבבת/אביב חופי, רפי דלויה
מרינה קבישר. רפי דלויה, אביב חופי,
מועדון הלבבות השחורים. מרינה קבישר/רפי דלויה, אביב חופי
בר רפאלי. אביב חופי, רפי דלויה,
כלה והילולה? בר רפאלי/אביב חופי, רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully