וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה מ"המירוץ למיליון": "ברור שאני קנאית לגבי וובה"

16.3.2015 / 0:13

צמד העולים הכי מצחיק על המסך מככבים בקמפיין מתוק - אז אין סיבה שלא לדבר על הפרנסה של אלה, הנשיקה הראשונה שלהם ועל החברה של וובה. וגם: יש סיכוי לקאמבק זוגי? וואלה! סלבס צ'וקולדה

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

אין עבודה, אין פרנסה, אין מיליון (או שלפחות עדיין לא ברור)? אז תנו לאלה אייבנדר ובן הזוג שלה לתחרות של "המירוץ למיליון", וובה לזרוביץ' את השוקולד. הצמד הכי מקסים במסגרת התחרות הבינלאומית זכה לככב בקמפיין ראשון ומתוק במיוחד לבונבוניירות "איחולים מתוקים", כפי שגילתה לכם וואלה! סלבס, שבו לא דרשו מעוד דייל אומלל למכור לו חבילה מתוקה - אלא עשו את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב, לפטפט אחד על השני מול המצלמות. התוצאה? כמה וידויים עסיסיים ומתוקים במיוחד.

"אם אני לא אוכלת לפחות קוביית שוקולד אחת ביום, אני עצבנית ובדיכאון", הסבירה אלה על סט הצילומים החדש של הפרסומת של עלית שטראוס. הג'וב החדש, מרגש את הצמד שהסביר כי מאז הכתבה שהסעירה את המעריצים על המחסור בעבודות נוצצות, ובבה והבלונדה מסודרים. "החיים הם פס לבן, פס שחור, עכשיו אני מקווה שפס לבן. חמישים גוונים של לבן", צחקו.


עוד סיפורי סלבס:
כוכבת סרבית: "קים קרדשיאן גונבת את הזהות שלי"
המתנה המלחיצה שקיבל וובה מ"המירוץ למיליון". צפו
דנה אינטרנשיונל נגד ראש הממשלה: "יום שלישי מהפך"

וובה אלה שוקולד. צילום מסך
אין סיכוי לקאמבק. וובה ואלה על סט הצילומים/צילום מסך

אז מתוקים הם סוג של נחמה, אבל מה לגבי להתנחם אחד בזרועותיה של השנייה? שימו לב, מתברר שצמד האקסים מהתחרות מכיר אחד את השנייה טוב יותר משאתם חושבים. אז מתי היתה הנשיקה הראשונה של אלה? "עדיין לא היתה", צחק וובה, "לאלה עוד לא היה חבר רציני", אמר וזכה תגובה הנסערת של הגברת, "היה לי חבר רציני, מה אתה משקר!".

אחר כך, כשנבחן עד כמה הזוגיות הטרייה של וובה עם עלמת חן מרגשת את האקסית אלה, הוא טען שאין סיבה שתקנא לו. היא מצדה, אמרה ש"אני כל יום מקנאה וכותבת לוובה הודעות, כמו 'מה אתה עושה'... אבל אין סיכוי לקאמבק שלנו. מה אתה מסתכל עליי, בטוח שלא", אמרה לבן הזוג שלה למסך. "קודם כל לוובה יש חברה, דבר שני, אנחנו גם לא הטעם אחד של השני". רק איחולים מתוקים, חמודים.


תנו לוואלה! סלבס את חבילת השוקולד. חוץ מג'חנון, שלוש קערות דגנים, פופקורן, שקית דובשניות ומצות מצופות שיגיעו איתה. פליזוש?


רכלו על הזוגיות המוזרה של וובה ואלה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully