וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל ינאי, הדור הבא: "לא דוחפת את הבת שלי"

11.3.2015 / 0:11

האם: מלכת ילדים ישראלית במיל', בלונדינית נאה ושחקנית מוכשרת שעלתה על הבמה בגיל 8. בתה: חמודה וכנה, ומדגמנת כבר בגיל 5. קבלו את הבת של מיכל ינאי, פאשניסטה. וואלה! סלבס יורשת

יח"צ - חד פעמי

אם אתם נמנים על אלה שגדלו על ערוץ הילדים והדובדבן שבקצפת בזמנו, מיכל ינאי, אולי כדאי שתשבו. הסיבה? מסתמן שהמנחה האהובה שהפכה למלכת הילדים (במיל'), זו שכבשה את לבם של הצעירים במהלך הניינטיז, הביאה לעולם את היורשת המושלמת - זו שאם הכל יסתדר, תכבוש בעצמה את הביצה בעוד כמה שנים.

בשבוע שעבר, אלכס מוסקל-ינאי, בתם בת ה-5 של ינאי ובן מוסקל, עשתה את הצעד הראשון בדרך לפסגה ככוכבת צעירה. זה קרה כשהפגינה את היכולות מול הפלאשים, במהלך צילומי נעלי הילדים מבית רשת SCOOP, כשהמאמא התומכת שלה מתבוננת בה בגאווה מהצד.


עוד סיפורי סלבס:
נעמי קמפבל הולכת מכות עם טופמודל, בגלל ריהאנה!
דר זוזובסקי נכנסת לנעליה של רותם סלע?
טהוניה רובל ויאנה יוסף יוצאות לקניות

מיכל ינאי, אלכס מוסקל. אסף לב,
מיכל ינאי עם הבייבי, אלכס מוסקל/אסף לב

"האמת שזה מאוד מרגש", הודתה ינאי האם, "כואבת לי הבטן, זה כזה חמוד. היא עשתה איתי פרסומת כבר לפני שנתיים, מאוד הופתעתי מהבגרות על הסט ומניהול העניינים בגיל שלוש. לדבריה, "בכל פעם שיש משהו אני שואלת אותה ולפעמים היא אומרת כן ולפעמים לא".

אבל העובדה שינאי בת ה-42 כיום, החלה את הקריירה שלה כשהיתה בת פחות מעשר, לא אומרת שהיא רוצה שילדיה ילכו באותה הדרך. "דוחפת אותה זו מילה קשה, אני כאן כדי להיות גב כשצריך", מסבירה האמא שהשגיחה על פרזנטורית הנעליים הצעירה, "התחלתי את הקריירה בגיל שמונה וחצי, זה היה כל כך מזמן שקשה לי לענות על זה באמת, אני לא יודעת לומר לך".


וואלה! סלבס זוכרת איך תמיד רצתה לטרוף את מיכל ינאי, בעיקר כשבילתה על סט קצפת. גרררר.


רכלו על בתה המדגמנת של מיכל ינאי בפייסבוק

אמאל'ה

הדיאטה המלחיצה של מיכל ינאי

לכתבה המלאה
מיכל ינאי, אלכס מוסקל. אסף לב,
מדגמנת מלידה. בתה של ינאי על סט הצילומים/אסף לב
  • עוד באותו נושא:
  • מיכל ינאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully