וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה בהלם: שלומית מלכה חוששת מהשוואה לנינט טייב?

22.2.2015 / 15:24

מיום ליום, הרומן בין שלומית מלכה ויהודה לוי הופך לרציני יותר - כך שאם הטופמודל משתתפת בתצוגת אופנה מקומית, אין סיבה שלא לשאול אותה (ואת החברים מהביצה), מה הם חושבים על הקשר הטרי. וואלה! סלבס מציקה

יח"צ - חד פעמי

היא דוגמנית בינלאומית, היא כוכבת מקומית בהתהוות, אבל היא גם החברה החדשה של אחד, יהודה לוי - היא שלומית מלכה. לכן, מה הפלא שאחרי שוואלה! סלבס היתה הראשונה לגלות לכם על הקשר הרומנטי של האיש החשוב עם היפהפייה המקומית, מלכה הפכה לאישה הכי מדוברת בתצוגת האופנה שבה כיכבה הבוקר (א'), של רשת האופנה המקומית גולברי.

אחרי שכבר ראיתם תגובה שלה ושלו על הרומן הטרי, תמונות משותפות של השניים כשהם מזיעים מרוב אהבה האחד לשנייה - היום, וואלה! סלבס ניצלה את ההזדמנות לדסקס עם הדוגמנית על הרומן המדובר, על רכילות ועל ההשוואה הבלתי נמנעת לאקסית המיתולוגית של הבויפרנד המפורסם שלה. התוצאה, משעשעת משהו.


עוד סיפורי סלבס:
אמה ווטסון היא החברה החדשה של הנסיך הארי?
יוכי ומאירי זוגיים, עפר שכטר נותן בראש בהופעה
"מדונה מעוניינת בפנטהאוז ב-170 מיליון ש"ח בתל אביב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בונקר! שלומית מלכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האמת שאני לא כל כך נכנסת לאינטרנט, אז אין לי מושג", סיפרה מלכה למצלמות רגע לפני שצעדה על המסלול בפני 650 אנשים בנמל תל אביב, לצד דוגמניות כמו דורון מטלון ופליטות הריאליטי המדגמנות שעברו תחת ידיו של אמן האיפור והשיער מיקי בוגנים - טהוניה רובל ואלכסה דול.

כשנשאלה אם היא לא מפחדת מההשוואה לאקסית המיתולוגית של לוי (לא, לא יעל בר זוהר אלא נינט טייב!) - מלכה היפה לא הבינה את השאלה. אחר כך, אמרה בצחוק "אתם והשאלות שלכם, מי כותב את זה? אני לא הולכת לענות על זה... אני גם חצי רוסיה, גם מזל גדי, חבל לכם על הזמן", הסבירה הדוגמנית בת ה-21.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוקר שיק. אלכסה דול עם אמן השיער והאיפור מיקי בוגנים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק על עצמי לדבר ידעתי. מיכל אמדורסקי משוויצה בבטן ההריון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם החברים של מלכה לביצה שהגיעו לתצוגה האופנתית, בהם נטלי דדון, אוולין הגואל ומיכל אמדורסקי, לא ממש שמחו לענות על שאלות שקשורות בזוג המלהיב הטרי. "שמעתי וראיתי, היא מהממת ומדהימה", הסבירה טהוניה שהתבקשה לענות על שאלה שקשורה בטופמודל. לירז צ'רכי שהתבקשה לבחור בין נינה לשלומית, הסבירה שהיא " מעדיפה לשתות קפה ממש טוב עכשיו". חה.

אמדורסקי ההריונית, סיכמה זאת יפה כשאמרה ש"אני חושבת שתשאלי אותי שאלות עליי אם בא לך. לא מעניין אותי להתערב בחיים של אחרים". ומה עם מלכה עצמה, היא מוכנה לגלות אם היא מאוהבת ביודה לוי? "די, די, די, שחררו אותי עם השאלות האלה", פסקה בנחרצות. שיילו, את הכי יפה כשאת קשוחה.


וואלה! סלבס לא מוכנה להגיב על העובדה שהיא מנהלת רומן עם שרגא, עובד התחזוקה של הבניין.


רכלו על החדשה של יהודה, שלומית מלכה, בפייסבוק

יהודה מדבר

יהודה לוי על הזוגיות עם שלומית מלכה: "אני מאושר"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי נאמנה למותג. טהוניה רובל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully