וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי למקורביו: "אני ולי מעולם לא היינו זוג"

18.12.2014 / 0:01

מה באמת קרה בין השחקן המצליח לדוגמנית המתחילה? מקורבים לכוכב מספרים כי יהודה לוי המום מכל העניין סביב הקשר בין השניים ולא מעכל את השתלשלות האירועים. "הם מעולם לא היו זוג", מספרים. וואלה! סלבס עושה סדר

ניר פקין

גם אתם שמחתם ונשמתם לרווחה כשגיליתם שיהודה לוי התגבר על הפרידה מהאקסית המיתולוגית (נו, נינט אחת) ומצא לו דוגמנית בלונדינית - שאפילו חולקת עימו את אותו שם משפחה? אז זהו ששמחתם מוקדם מדי. כך, לפחות על פי חבריו של לוי, שמספרים שלא היה ולא נברא קשר רומנטי רציני.

"הם מעולם לא היו זוג", מספר חבר של יהודה לוואלה! סלבס, "הם בסך הכל יצאו לכמה דייטים, זה לא אומר שהם היו ביחד", מסביר המקורב. זאת, לאחר ששמועות על פרידה של הרווק הנחשק ולי לוי הגיעו לרשת.


עוד סיפורים נוצצים:
כבר דוהרת: החברה של יהודה לוי מנצלת את התהילה
קורעת את התחת: ניקי מינאז' מדגמנת 12 ישבנים
כתב חדשות 2 וחנוך דאום בזמן איכות

יהודה לוי. ניר פקין
ביחד או לא? יהודה ולי לוי/ניר פקין

נכון, בשבועיים האחרונים אולי נדמה היה שאדון לוי סוף סוף שכח את האקסית המיתולוגית והמשיך הלאה. אך כעת כך לפי מקורביו, מתברר שהכל היה בזכות עבודת יחסי ציבור אינטנסיבית של לוי הצעירה - שככל הנראה ניסתה בסך הכל לרכב על התהילה של השחקן המפורסם, כך לפי טענותיהם.

"נראה שהסוכנים של הבלונדינית עשו עבודה מעולה", מספר מקורב לכוכב המבוקש, "בתוך שבועיים היא הפכה לבן אדם מוכר בישראל. כמעט כמו הכוכב שעבד קשה בשביל הפרסום".

לי לוי ויוה גלאם. ניר פקין
דוהרת לאירועים נוצצים. לי לוי/ניר פקין

"זה נעשה בצורה הכי מגעילה שיש", מספרת לוואלה! סלבס חברה אחרת של לוי, "היא לא חיכתה לרגע לפני שהתחילה לדהור ולנצל את הרומן איתו. אנחנו לא נתפלא אם היא היתה זו שהדליפה את הידיעה לאתרי הרכילות".

הקש ששבר את גב השחקן, כך מפטפטים החברים, היו הראיונות שהיא נתנה בתכניות אירוח ובידור שונות - וכמובן הפינה בתכנית של חיים אתגר. "איך בחורה שעד לפני חמש דקות אף אחד לא הכיר, מקבלת פינה בתכנית הבוקר? זה לא נשמע בכלל הגיוני", אמרו.

יהודה לוי. ניר פקין
"יהודה המום מהמצב". יהודה לוי והבלונדינית/ניר פקין

חבריו של לוי מספרים כי השחקן די המום מכל הבאזז התקשורתי סביב מצבו הזוגי. "הוא לא הספיק אפילו לצאת איתה לדייט רציני וכבר הוא רואה אותה בתכניות ובאירועים כ'חברה של יהודה לוי', זה זעזע אותו", הסביר גורם יודע דבר. "הוא ממש לא רצה להביך את עצמו, אבל באיזה שהוא מקום היא חצתה את הגבול. ליהודה זה נמאס".

החברים עוד יודעים לגלות, כי לאורך כל הזמן לוי ציין כי 'הם לא זוג' וכי הוא רק יוצא איתה - תוך שהוא עצמו מנסה להבין בכלל אם הם מתאימים. "זה מדהים איך התקשורת ישר הדביקה לו זוגיות, יהודה בעצמו לא יודע מה הוא רוצה ממנה", טוען מכר.


וואלה! סלבס ניסתה לדהור על ההצלחה של דובי גל, אבל היה לה קשה עם כל התהילה הזו.


רכלו על הזוגיות, אם בכלל, של יהודה - בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully