וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קוראים לבן של אייל גולן?

30.11.2014 / 14:33

כשבוע (פלוס יום) לאחר הלידה של התינוק הכי מפורסם בביצה המקומית - ילדו השלישי של אייל גולן - נחשף הסוד השמור במדינה: מה שמו של התינוק המיוחס. וואלה! סלבס מדווחת

אייל גולן/אלוני מור

אחרי שהמדינה עקבה במתח אחר אחד ההריונות הכי מסוקרים השנה, וואלה! סלבס חושפת לראשונה את שמו של התינוק החדש לבית אייל גולן. מה שהפך בימים האחרונים לסוד מדינה כמעט כמו הכור בדימונה, נדמה שאפשר לנשום לרווחה ולספר סוף סוף מה שהעסיק את הביצה - איך אייל גולן קרא לבנו הטרי?

בורסות ההימורים לגבי שם הבן של הזמר הלאומי סערו מיום היוולדו של הרך. במשך כל השבוע נזרקו אינספור שמות לאוויר וכן עלו תאוריות לגבי השם של יורש העצר, אבל נשמר בסוד על ידי הוריו עד לטקס הברית שנערך היום (א').


עוד סיפורי סלבס:
חולק כבוד אחרון: סשה ברון כהן בישראל
טהוניה רובל עושה פילאטיס עם לאה שנירר
10 הטעויות הכי גדולות של הכוכבים בשנת 2014

אייל גולן, רוסלנה רודינה. אלוני מור,
איך קוראים לך ילד? אייל גולן והתינוק בטקס ברית המילה/אלוני מור

אז תרשו לוואלה! סלבס לפזר את מסך הערפל בנוגע לשמו של הבן של הזמר, מוכנים? מהיום מדינת ישראל יכולה לשנן את השם הבינלאומי - יאן גולן. כן, כן.

גם אחיו הגדולים של יאן זכו להקרא בשמות מיוחדים,ליאם בן ה-11 ואלין בת ה-8, שאותם הביא לעולם עם גרושתו - מלכת היופי במיל' ומגישת הטלוויזיה - אילנית לוי.

בסוף השבוע שעבר, כמעט שנה בדיוק מאז תחילת השנה הקשה בחיו של גולן (43), שהחלה בפרשת מיסים והמשיכה בפרשת הקטינות המתוקשרת - חגג גולן את לידת של בנו מבת זוגו בת ה-26 ותחילה של תקופה אופטימית יותר. יאן הקטן נולד במשקל של 2.850 בנוכחות אביו. עכשיו, גם לו יש שם.


וואלה! סלבס רצתה לקרוא לבת שלה פרחה, אבל היא לא רצתה שאנשים יבלבלו ביניהן.


רכלו על שמו של הבייבי של אייל גולן בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully