וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית לוי בהריון שני מעידו רוזנבלום

וואלה! סלבס

16.7.2015 / 8:06

כשנה וחצי אחרי שמלכת הקרח ונהג המונית הביאו את בנם הבכור יהונתן - אשת החדשות יונית לוי ונהג המונית עידו רוזנבלום מצפים לתינוק נוסף, שיצטרף למשפחה בחודשים הקרובים. וואלה! סלבס חסידה

יח"צ - חד פעמי

(צולם ביום ההולדת של יונית לוי ב-2013)

אחרי כל החדשות הרעות שפקדו את המהדורות בתקופה האחרונה, קבלו קצת בשורות טובות: מגישת החדשות, יונית לוי, ובעלה עידו רוזנבלום, מצפים לבייבי נוסף, שיצטרף למשפחה המתרחבת.

אחרי שכל העולם ואישתו עקבו באדיקות אחר ההריון הראשון של הזוג, שנחשף כאן לראשונה, עכשיו, כך מתברר, הגברת לוי והאדון רוזנבלום מצפים לילד נוסף שיגיח לעולם בחודשים הקרובים ויצטרף לאח הגדול יהונתן.

יונית לוי. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
עתידות: בקרוב יהיה לך אח או אחות/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

על פי מקורבים לשניים, הזוג הכי הזוי בתעשיית הבידור, כמו כל דבר אחר בחייהם, ניסו לשמור את הבשורה המשמחת רק לעצמם ולבני משפחתם, אך כעת, נחשף הסוד והם יאלצו לחלוק אותה עם על עמחה ישראל.

כזכור, רוזנבלום ולוי נישאו לפני כשלוש שנים בטקס מצומצם ביותר על גג ביתם, בנוכחות בני משפחה ומספר חברים קרובים. השניים הכירו לפני כחמש שנים, בתיווכה של חברתם המשותפת, כתבת החדשות גל גבאי, ולפני כארבע, במהלך יום הולדתה ה-34 של לוי שנחגגה במסעדה ביפו, כרע עידו ברך והציע נישואים אל מול עיניהם המרוגשות של מספר חברים מצומצם.


וואלה! סלבס מוכנה למות ולהיוולד מחדש כבייבי של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully