וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: "אני הכוכבת הבאה שתכנס להריון"

4.11.2014 / 13:32

הטופמודל הבלונדינית ניצלה את קבלת תואר שגרירה של כבוד, כדי לדבר בפתיחות על הרגלי ההימורים שלה, על החבר וענתה על שאלת השאלות - מתי תקבל הצעת נישואים. וואלה! סלבס פותחת ת'לב

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

קבלו את בר רפאלי. סליחה, קבלו את בר רפאלי מודל 2014. כן, זו עם הלוק החדש, אבל בעיקר זו שכבר לא נלחצת שמכוונים אליה מצלמות ושואלים שאלות אישיות. זו שכבר לא חוששת , אפילו לשנייה, לחשוף פרטים אישיים ולהתלוצץ עם מראייניה.

אתמול (ב') השיקה חברת התכשיטים ה. שטרן את קולקציית "Card Games" החדשה, במעמד השגרירה הטרייה שלה בישראל - הלא היא רפאלי המהפנטת. בין משחק אחד לשני על שולחן ההימורים, התפנתה ברבור גם לענות על כמה שאלות.

רוצים עוד רכילות?
רגע, עדי הימלבלוי אוכלת בשביל שניים?
מאמא קרדשיאן מציגה את החבר החדש
ריהאנה מודה: "גבר שאומר לי מה לעשות זה סקסי"

בר רפאלי. רפי דלויה, אלירן אביטל,
שגרירה של כבוד. בר רפאלי/רפי דלויה, אלירן אביטל

באירוע שדימה קזינו מלא בקלפי משחק נוצצים - ענתה הטופמודל על השאלות הצפויות בנוגע להימורים ("אני אוהבת להמר, אבל אני לא מהמרת כפייתית"), על בזבוזים יקרים ("כנראה שמדובר במתנות. קניתי לאבא שלי כמה מתנות יקרות") - רפאלי נשאלה גם על מעבר הדירה המשותף עם בן הזוג עדי עזרא, אותה הכחישה, כשאמרה, "אנחנו עדיין לא עוברים דירה".

אבל לא חשבתם שוואלה! סלבס תראה את רפאלי בפרץ של פתיחות ותסתפק בכמה שאלות בנאליות. אי לכך שלפה מלכת הריכלות את הקלפים וירתה לכל הכיוונים - כך גילתה שרפאלי לא לחוצה על חתונה, "אני נורא לא רוצה לחשוב על זה, כי כשזה יקרה אני רוצה להיות מופתעת, זה לא משנה כל כך מתי זה יקרה כי אני מאושרת as is".

מסנוורת!

ראיתם את הלוק החדש של בר רפאלי?

לכתבה המלאה
בר רפאלי בשמלה ונעליים של סן לורן מקולקציית סתיו 2014 באירוע השקת קולקציית 'קארד גיימס' – Card Games של ה. שטרן – H. Stern, תל-אביב, 3 נובמבר 2014. אלירן אביטל,
אוהבת להמר. השגרירה רפאלי/אלירן אביטל
בר רפאלי בשמלה ונעליים של סן לורן מקולקציית סתיו 2014 באירוע השקת קולקציית 'קארד גיימס' – Card Games של ה. שטרן – H. Stern, תל-אביב, 3 נובמבר 2014. אלירן אביטל,
לא לחוצה על חתונה. רפאלי משחקת/אלירן אביטל

לסיום, הפתיעה הרפאלי כשנשאלה מי לדעתה תהיה הכוכבת הבאה שתיכנס להריון בביצה המקומית. התשובה? היא עצמה. כן, אתם קוראים נכון - רפאלי מהמרת שהיא הכוכבת הבאה שתיכנס להריון. רמז לבאות?

וואלה! סלבס התחילה לקחת קורס מזורז באיך להיות דולה, רק בשביל הסיכוי שברבור תשכור את שירותיה.


רכלו על המשחק המסוכן של בר רפאלי בפייסבוק

בר רפאלי. רפי דלויה,
מתכננת את ההריון? בר רפאלי/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully