וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב על זוגיות: "לא בכל מחיר"

26.10.2014 / 0:06

הכוכבת הלוהטת, שרק לאחרונה חזרה שוב לשוק הפנויים פנויות, מודה שהיא מחכה לנסיך על הסוס הלבן, אך לא מוכנה לזוגיות בכל מחיר. ולא, אין לה בעיה להתחיל עם גברים. וואלה! סלבס רוכבת על חמור

צילום: עידו שחם , עריכה: מאיה בן ניסן

רק לאחרונה נוספה רווקה לוהטת במיוחד לשוק הפנויים פנויות של הביצה - אנה ארונוב שמה, זאת לאחר שנפרדה מבן זוגה האחרון, דן מירביס, אותו סידרו לה בר רפאלי ועדי עזרא ("בר מעצבנת מרוב שהיא מושלמת"), וכבר היא מתפנה לדבר על זוגיות, אהבה ומה שביניהם.

"זה אחלה", אומרת ארונוב שכהיא נשאלת על חיי הרווקות במהלך צילומי הקמפיין לחברת הקוסמטיקה 'מעבדות היקארי', "זה לא שהרבה זמן לא הייתי שם, אבל אני מקבלת את הרווקות שלי באהבה. לאחרונה אני מאוד קרובה לעצמי ומאוד נוח לי ", היא אומרת ומוסיפה, "זה לא אומר שאני לא רוצה זוגיות, אבל לא בכל מחיר. זה לא נורא, צריך לפעמים לשחרר בשביל שמשהו טוב יבוא".

אנה ארונוב. עידו שחם
רווקה? אחלה. אנה ארונוב/עידו שחם

אז מה בעצם ארונוב מחפשת בגבר שלה? "זה בעיקר איזה חיבור פנימי שאני לא חושבת שאי פעם מישהו יכול להסביר אותו, אז אני עדיין מאמינה שזה יקרה לי, אולי אני חיה בסרט".

אגב, שלא תטעו, למרות שהיא מקבלת עשרות הצעות ("מאז שאני רווקה, אני מקבלת בפייסבוק הודעות כאלה 'מה את רווקה? אפשר להזמין אותך לקפה?'), אין לה בעיה להתחיל עם גברים. הבעיה? היא לא ממש מצאה מישהו ששווה להתחיל איתו. באסוש!

וואלה! סלבס גם לא מצאה מישהו ששווה להתחיל איתו. או יותר נכון מישהו שוווה שיסכים לקחת אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully