וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "השמינייה" ידידיה ויטל יוצא מהארון

וואלה! סלבס

23.10.2014 / 9:19

כוכב הנוער, שמוכר לכם בעיקר כ'ניני דביר' מהדרמה "השמינייה" - החליט שהוא לא שומר את הנטייה המינית שלו בסוד. ויטל, יצא מהארון בתמונה שהעלה לרשת עם בן הזוג. וואלה! סלבס גאה

ידידיה ויטל. ניר פקין
זו האהבה שלו. ידידיה ויטל/ניר פקין

ידידיה ויטל - שנחשב לאחד מכוכבי הילדים המפורסמים ביותר על המסך שלכם - החליט שהוא כבר לא דופק חשבון למה שחושבים עליו, או למה שיגידו. כוכב הנוער כבר לא מסתיר את האהבה שלו והחליט לצאת מהארון, יחד עם בן הזוג התומך שלו.

ממש כמו עברי לידר, אסי עזר וידוענים אחרים שעשו זאת בראיון לכלי תקשורת, ויטל שמתחזק זוגיות כבר מספר שנים, החליט גם הוא לחשוף את המיניות שלו בכתבת מגזין, לא לפני שפרסם את התמונה שלו ושל בן הזוג בדף האינסטגרם האישי שלו.


עוד סיפורים נוצצים:
אור דניאל מקבלת הצעה מגונה משחקן הוליוודי
לוהט? פרגי מראה את התחתונים ברחוב
איציק זוהר ודפנה לוסטיג בבילוי סוער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהבים. התמונה של ידידיה ויטל ובן הזוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויטל (30), העלה אתמול (ד') בלילה תמונה שלו ושל בן הזוג, ארז ברנהולץ, מטיול משותף בטורקיה. לצדה, כתב "החבר שלי. האהבה שלי. וגם אם זה רק שנינו מול כל העולם". לא ברור מה גרם לכוכב הנוער להתוודות על אהבתו - כך או כך, השניים נראים מאוהבים מתמיד בתמונה.

עבור חבריו של ויטל לא מדובר בצעד מפתיע במיוחד, שכן כוכב הילדים לא הסתיר את המיניות שלו מפניהם ואף דיבר על כך בגלוי. לכן, היה זה רק עניין של זמן עד שהוא יספר לעולם כולו על הנטיות שלו ויציג את בן הזוג.


וואלה! סלבס לא יוצאת מהארון, רק כי תמיד יש שם אוכל טעים.


רכלו על ידייה ויטל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully