וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר המחאה של מרגול

וואלה! סלבס

21.10.2014 / 11:38

אחרי עומר אדם וליאור נרקיס, קבלו את להיט הגייז החדש של ליין "האריסה", שסביר להניח יכבוש את כל המועדונים. הפעם, על תקן הכוכבת: מרגלית צנעני, שמאסה באלו שחושבים שישראל זה אירופה. וואלה! סלבס מרימה ברמות

יח"צ - חד פעמי

זוכרים שרק לפני שנתיים, כולם עוד ניסו להבין מה עומר אדם מנסה להגיד כשהוא שר "תסתכל כמה לירדים מסביב"? מאז הפך השיר ללהיט בכל מסיבה אפשרית. עכשיו, החליטו בליין "האריסה", שאחראי ללהיט המדובר, להקליט שיר נוסף. הפעם, עם לא אחרת מהזמרת המלעונית מרגלית צנעני.


רוצים עוד רכילות?
מי הגבר שנישק את בר רפאלי?
אמאל'ה: כוכבת 'בוורלי הילס 90210' חולה באבולה?
עמית פרקש מציגה: חבר חדש

מרגול.
פה זה לא אירופה!

במקרה או שלא, במקביל למחאת המילקי המפורסמת, החליטה מרגול לצאת בשיר מחאה ציני ומשעשע כנגד כל אותם אנשים שחושבים שהעיר הגדולה היא אירופה, כשהיא שרה לגייז "גבתר היפסטר, נו איך בברלין? את משתלבת עם הגרמנים?" וממשיכה בפזמון "פה זה לא אירופה, פה זה ישראל - תתחיל להתרגל".

בהמשך השיר, הזמרת פונה לקהל הגייז בלשון נקבה, כשהיא שרה "את לא מלונדון או מאמסטרדם, הוודג' (פנים) שלך מותק, הוא מבת ים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוודג' בת ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

את השיר, אותו כתב והלחין דורון מדלי, שאחראי גם על הלהיט "תל אביב" וביים עומר טובי (מבעלי הליין), צילמו ברחובות תל אביב, כשבמקום מרגול מופיעה דמותו של האמן אוריאל יקותיאל, שבקרוב גם יככב על המסכים בתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". הדמות, שמתהדרת בשפם ושמלה ויקטוריאנית, מסתובבת לה ברחובות ורבה עם אריטראים על גביע מילקי, כקריצה למחאה המפורסמת.

אם אתם ממש רוצים לצפות בזמרת המלעונה שרה את השיר בהופעתת בכורה, אתם מוזמנים להגיע ביום שישי הקרוב (24.10) למועדון "האומן 17" בתל אביב, שם תחגוג הזמרת את השקת השיר.

וואלה! סלבס גרה בשינקין, אבל אין לה כסף לקפה בתמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully