וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה המגונה של בר פאלי

וואלה! סלבס

30.9.2014 / 16:16

רגע אחרי שהתברגה לרשימת הנשים הסקסיות בעולם, בר פאלי ממריאה שוב. הפעם בפרסומת סקסית ומפתה, בה היא נכנסת לנעליים גדולות ובדרך מעצבנת את הטבעונים ושומרי הכשרות. וואלה! סלבס אוכלת את הלב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה ביס? בר פאלי נוגסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שבר רפאלי עושה את שבוע האופנה בפריז, הנמסיס - בר פאלי - רושמת לעצמה וי נוסף בקריירה שלה מעבר לים ונכנסת לנעליהן של יפות וגדולות כמו היידי קלום, קייט אפטון ופריס הילטון. בדרך היא בולסת צ'יזבורגר עסיסי ומצליחה לעצבן כמה אנשים.

רשת ההמבורגרים האמריקאית "carl jr", הידועה בפרסומות הסקסיות שלה, בהן מככבות דוגמניות ושחקניות מוכרות, החליטה הפעם להמר על הישראלית הסקסית שעושה חיל בהוליווד, וליהקה אותה לפרסומת החדשה, שאמורה לקדם את המנה החדשה בתפריט שכוללת המבורגר ענק ושמנוני , גבינה צהובה ובייקון. טוב, יום כיפור חל בעוד יומיים, אז אפשר לכפר על החטא הקטנטן הזה.



רוצים עוד חדשות חמות?
על מי בר רפאלי בזבזה עשרות אלפי שקלים?
שמעון פרס חוגג עם דוגמניות
מסתמן: דנה פרידר תצטרף ל"מועדון לילה"

בפרסומת הסקסית, פאלי אמנם נשארת לבושה, אבל מצליחה להשתמש בכישורי הפלרטוט שלה, כאשר היא נמצאת במטוס נוסעים. אז, היא שואלת את החבר המסוקס שלידה אם הוא רוצה להצטרף למועדון "המייל הגבוה" (או אם ללכת לפי הסלנג האמריקאי: "רוצה לקיים יחסי מין?"), אבל הגברבר לא מתרשם מההצעה המפתה של פאלי. בתגובה, הדוגמנית עוברת לאיש העסקים שלצידה, שמסכים לקבל את ההצעה ומקבל לידיו את ההמבורגר הענקי. לא מומלץ לצפייה לטבעונים (היי, טל גלבוע) או כאלו ששומרים על המשקל (היי, שאר העולם).

פעם אחרונה שוואלה! סלבס הציעה למישהו הצעה מגונה, זה ממש לא כלל אוכל! עד הקיבה שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • בר פאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully