וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה מגונה: ליטל שוורץ זוכה ומפסידה

וואלה! סלבס

24.9.2014 / 0:51

הקומיקאית הישראלית אמנם זכתה בפרס בינלאומי בפסטיבל טלוויזיה, אבל בדרך, ככל הנראה, הפסידה חיים של עושר, אחרי שסירבה להצעה נורא מפתה. מצד שני, היא בכלל נשואה. וואלה! סלבס דמי מור

שלום אסייג חתונה. ראובן שניידר, ספק 500
הישג מרשים. ליטל שוורץ/ספק 500, ראובן שניידר

רגע לפני תחילת השנה העברית החדשה, ליטל שוורץ יכולה לרשום לעצמה שני הישגים משמעותיים, האחד מקצועי והשני אישי - שניהם מרשימים בהחלט.

הקומיקאית והיוצרת הישראלית, בילתה בימים האחרונים בברלין כדי להשתתף בתחרות ה Rose D'or ("ורד הזהב"), שנחשב לאחד מהפרסים היותר נחשבים ויוקרתיים בעולם הטלוויזיה.

שוורץ, שהייתה מועמדת לסידרה הקומית שלה "חברות", אותה יצרה יחד עם שי בן עטר וליאת שביט, גברה על סדרות מרחבי העולם ובכך, הפכה לישראלית הראשונה הזוכה בקטגוריית הסידרה הקומית הטובה ביותר.



רוצים עוד חדשות חמות?
התפנית בחייו של עוז זהבי
לאה שנירר מציגה: ערב בנות דתי
לייק! גיא לרר מתחתן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליטל שוורץ במלון. יפה בשחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע אחרי הזכייה המרגשת חזר הצוות הישראלי למלון היוקרתי, הממוקם בלב העיר. בכניסה למלון, פגשה הקומיקאית בחור צעיר ומרשים, שעטה עליו כאפייה. הבחור פצח בשיחה עם שוורץ, שסיפרה לו על העבודה והחיים בישראל.

אירוני או לא, הצעיר שהתרשם מהישראלית, הציע לה להצטרף אליו לארוחת ערב, אך שוורץ סירבה בנימוס (בטח שבנימוס) להצעה והמשיכה לדרכה. מאוחר יותר התברר לה שמדובר מהאמיר של קטאר שהגיע גם הוא לפסטיבל כדי לייצג את ערוץ הטלוויזיה הביתי שלו – אל ג'זירה.


למרות הפספוס האפשרי והסירוב שוורץ התנחמה בזכייה המרשימה ובעובדה שהעבודה על העונה השנייה מתקדמת והעונה הראשונה נמכרה לשידור במספר מדינות באירופה על ידי דורי מדיה.


גם וואלה! סלבס סירבה פעם הצעה משיח' ידוע להיות הכבשה שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully