וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: השמלה של רונית אלקבץ נקרעה

וואלה! סלבס

22.9.2014 / 0:00

רגע הזכייה של רונית אלקבץ על הסרט הטוב בטקס פרסי האוסקר הישראלי - לא יכול היה להיות הוליוודי יותר. כשעלתה לבמה לקבל את הפרס עבור "גט", נקרעה שמלת המעצבים שלבשה. צפו. וואלה! סלבס מלכה

באדיבות ערוץ 10

אם יש אישיות מקומית אחת שמצליחה לפזר קסם הוליוודי בכל אירוע מקומי משמים ככל שיהיה, הרי היא רונית אלקבץ. השחקנית והקולנוענית הישראלית, הוכיחה זאת שוב גם אמש (א'), במהלך טקס פרסי אופיר, כשעלתה אל הבמה בכדי לקבל את הפרס היוקרתי ביותר של הערב - כאשר מרוב התרגשות מעדה בזמן שעלתה לבמה, כך ששמלת הקוטור שלבשה אלקבץ נקרעה. הכל, אגב, צולם ושודר למאות אלפי צופים בשידור חי.


עוד סיפורים נוצצים:
מרגול התאבדה? הזמרת מגיבה לשמועות
אופס! התקרית המביכה של בר רפאלי
אליאב אוזן חוגג: "מאחל לעצמי אהבה"

רונית אלקבץ בפרסי אופיר 2014. נמרוד סונדרס
רגע אחרי הזכייה המרגשת. רונית אלקבץ והשמלה המדוברת/נמרוד סונדרס

בתום ערב מותח במיוחד לקולנוע המקומי, אלקבץ זכתה בטקס "האוסקר הישראלי" בפרס החשוב ביותר של הערב - על סרטה "גט", זה שיצרה יחד עם אחיה, שלומי אלקבץ. אחרי שלל חיבוקים ונשיקות עם צוות הסרט המרגש בקהל, פנו השניים לעלות על הבמה כדי לקרוא לקהל הישראלי ללכת ולצפות בסרט על המסך הקרוב לביתם.

אלקבץ, שלבשה אאוטפיט פרי עיצובו של מעצב העל הישראלי-צרפתי אלבר אלבז, שעומד בראש בית האופנה היוקרתי לנווין, טיפסה על המדרגות. אז, ככל הנראה בשל ההתרגשות, מעדה. כתוצאה מהנפילה של הגברת עם הכובע רחב השוליים, שמלת המעצבים נקרעה, כך שאלקבץ כמעט ולא הצליחה להחזיק אותה שלמה בזמן נאום התודה המיוחד. עם זאת, כיאה לגברת עם גלאם, היא אחזה בשמלת הערב של לנווין באלגנטיות עד סיום השידור. הכי מלכה.


וואלה! סלבס הולכת עם שמלות קרועות כי זה כיף. יותר עבורה, פחות עבור הציבור.


רכלו על השמלה הנקרעת של אלקבץ בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully