וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול התאבדה? הזמרת מגיבה לשמועות

וואלה! סלבס

21.9.2014 / 14:27

שמועה בנוגע לחייה של הזמרת המסלסלת, הלחיצה את קרוביה של צנעני ביום חמישי האחרון. אחרי שהתברר כי אינה נפגעה, מרגול מספרת ש"הייתי בשוק, זה מגעיל ברמות קשות". וואלה! סלבס חיה ובועטת

נמרוד סונדרס

מלעונים, נשמו לרווחה, מרגלית צנעני בחיים! בסוף השבוע האחרון, כמה שמועות זדוניות שהופצו בהודעות ווטסאפ וברשתות החברתיות, טענו כי הזמרת מרגול שמה קץ לחייה - כשפגעה בעצמה מסיבה לא ברורה. עם זאת, לא רק שהכוכבת חיה ונושמת לשמחת כל אוהביה, אלא גם נחרדה בעצמה לגלות על המהומה על מאומה שנוצרה סביבה. היום (א'), אפילו הגיבה על כך כשאמרה שאפילו תוגש למשטרה תלונה בנושא.

הבוקר, צנעני התראיינה לתוכנית "שותפים לתשע" עם ירמי רייך ואורן כהן ברדיו דרום, שם הגיבה לשמועות השקריות על התאבדותה. למרות שהופתעה מהראיון, הסבירה כי לדברי זק"א, ההודעה כלל לא יצאה מהארגון. "ביום שישי התקשר אליי יהודה משי זהב (יו"ר זק"א), ואמר לי 'מרגול, אין לנו יד ורגל בזה ואני הולך להגיש תלונה ביום ראשון למשטרה'. צילמנו את כל ה'וואטסאפים' ואמרתי לו 'בסדר חביבי, אני מאושרת, אני בחיים', כך שהכל בסדר".


עוד סיפורים נוצצים:
זוג מוזר: מה הקשר בין מרגול ובוי ג'ורג'?
אופס! התקרית המביכה של בר רפאלי
אליאב אוזן חוגג: "מאחל לעצמי אהבה"

מרגול בהופעה ברידינג 3. נמרוד סונדרס
"באמת, איזו בדיחה - חה!". מרגול/נמרוד סונדרס

לדבריה של מרגול, שעות ספורות אחרי שהחל מבול שיחות טלפון והודעות לכוכבת, הגיעו גם שני שוטרים לפתח ביתה. "אני רואה שני קצינים בגודל מקרר כל אחד. חשבתי שעשיתי משהו איום שאני לא מודעת לו ותיכף עומדים לעצור אותי...", סיפרה, " אני ככה מקבלת אותם והטלפונים ממשיכים, הם ידעו שהם באו לאותו דבר. הם היו נבוכים וגם אני - אתה יודע, צריך לבדוק אם אני מתה".

"זה לא נעים במיוחד שהאחים והאחיות שלי, המשפחה הגרעינית, היו בשוק, היו מבוהלים, מבועתים. עד שהם לא תפסו אחד את השנייה, או אותי, הם היו אומללים. מי שעשה את זה הוא מגעיל ברמות קשות ביותר. בסדר. יאללה, באמת, איזו בדיחה - חה, חה".


וואלה! סלבס לא רוצה להגיב לשמועות שבעלה את ציפור המחמד של השכנה. מעופפת שכמותה.


רכלו על השמועות על מרגול בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully