וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזענית או לא? מורן אטיאס מתעצבנת בשידור חי

וואלה! סלבס

17.9.2014 / 13:45

אורלי וגיא רק התעניינו על הראיון השערורייתי שסיבך את אטיאס בפרשת גזענות - אבל לדוגמנית זה לא התאים, אז לא רק שהיא זעמה, אלא גם לא ממש הצליחה להסביר את עצמה. מביך? צפו. וואלה! סלבס שלווה

באדיבות "אורלי וגיא", ערוץ 10

נראה שפרשת הראיון השערורייתי של מורן אטיאס מסרבת לחלוף מן העולם. הדוגמנית הישראלית, שמצליחה גם מעבר לים, נדרשה להגיב בנושא פעם נוספת. אלא שהפעם, נדמה שהשילוב של שעת הבוקר המוקדמת, השאלה שהחזירה אותה לעיסוק בנושא והעובדה כי היתה מופתעת - הכעיסו את מיס אטיאס, שלא ממש שלטה בעצמה במהלך שיחה בשידור חי בתכנית הבוקר.

השחקנית, התראיינה היום (ד'), בשיחת טלפון, לתכנית הבוקר של אורלי וגיא, על מנת לקדם את הסרט התיעודי על חייה, שישודר הערב בערוץ 10. עם זאת, הצמד החליט להזכיר לכוכבת, גם את הראיון שנתנה בחודש שעבר בתכנית של אייל קיציס - בו נשאלה אם הייתה יוצאת עם גבר שחור, וענתה "איזה בעייתי אתה, אני לא יודעת". לאחר עוד קצת לחץ, השיבה שלא הייתה יוצאת עם גבר כהה עור. רגע אחר כך, פרסמה התנצלות ברשתות החברתיות, מה שלא ממש עזר לה וגרר הדים שליליים כלפי אטיאס.


עוד סיפורים נוצצים:
המאבק הרטוב של לינור שפר
דיווה או זיוה? דנה אינטרנשיונל חוגגת
קרייזי אין לאב: ביונסה וג'יי זי חידשו את הנישואים

מורן אטיאס. ספלאש
זועמת? אני?! מורן אטיאס/ספלאש

"בשביל זה קמתי בבוקר?"

עם זאת, צמד מגישי תכנית הבוקר של הערוץ, שאלו אותה אם חל שינוי בדעתה, מאז הסערה ההיא בישראל. אז, אטיאס המופתעת החלה לכעוס, ואמרה, "אני החלמתי מהראיון, עשיתי חשבון נפש עם עצמי לראות איך הכל קרה. יש דברים שכעסתי עליהם ולא התייחסתי כי רציתי להמשיך הלאה". עוד הוסיפה בהמשך, "מישהו צריך לקחת אחריות על מה שקרה שם. לגבי האהבה שלי לעם כזה או אחר... דברים לא השתנו מעולם, הדעות שלי לא השתנו".

אחר כך, הסבירה לאורלי וגיא כי דבריה נערכו ולמעשה, הוצאו מהקשרם. "מי כמוכם יודעים כמה עריכה יכולה לקחת משפט ולעשות ממנו כותרת...". עם זאת כשהתעקשו השניים ודרשו לדעת מה היה קורה אם וכאשר היו מציעים לה לצאת עם אדם שחור, ענתה אטיאס "אין לי שום דעה שלילית על אדם שמוצאו אתיופי, קמבודי, סיני, יפני, אין לי... עוד פעם להיכנס להגדרות כאלה מכעיס אותי. בשביל זה קמתי בבוקר? אני רוצה להבין, זה מה שתואם מראש?", הטיחה בצמד המראיינים ההמומים.

מורן אטיאס גזענית?

"השתתפתי בראיון מטומטם, אני מתנצלת"

לכתבה המלאה

רגע לפני שכמעט סיימה את הראיון בזעם, הוסיפה "מה יותר רלוונטי מאשר שהסברתי את עצמי, התנצלתי. אני אסביר מה שהכי כואב לי, הוא שזה פשוט לא נכון, מה שאני מרגישה לגבי הקהילה השחורה, שלוש שנים של עשייה ותרומה. אני לא רוצה לרברב (התכוונת להתרברב, מאמי?) ולפאר את הדברים שאני עושה וממשיכה לעשות בשקט". ושום מילה על עשרות התמונות שהתפרסמו ברשת.

אם לא די בכך, נראה שהראיון אצל אורלי וגיא, גרם לה לטראומה. אך אם אתם בכל זאת סקרנים לשמוע עוד ממוצא פיה של הבליסימה, תוכלו לעשות זאת היום בשעה 21:00, במסגרת הסרט "מורן אטיאס בגוף ראשון", שישודר בערוץ 10.


וואלה! סלבס לא מתבלבלת, אלא אם מניחים מולה מגש מלא דונאטס. אז היא כבר לא זוכרת איך קוראים לה.


רכלו על הראיון שהרגיז את אטיאס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully