וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל גלבוע מודה: "חשבתי שאעוף ראשונה"

וואלה! סלבס | צילום: אמיר מאירי

31.8.2014 / 7:01

בשעה שהיא מנסה לעכל את העובדה שניצחה בגמר, זוכת "האח הגדול" הגיעה לבית שבו חגגה יחד עם חבריה הטבעונים את הניצחון - והודתה כי היתה בטוחה שתעוף ראשונה. וואלה! סלבס שניצל

צילום: אמיר מאירי, עריכה: מאיה בן ניסן

נראה שבזמן שרוב העם היושב בציון התרשם לטובה מהאג'נדה ומהדרך של טל גלבוע ותמך בה, היא חשבה משהו אחר לגמרי. כן, נראה שהזוכה המאושרת בעונה השישית של "האח הגדול", היתה בכלל בטוחה שהיא תעוף ראשונה.

רגע אחרי שזכתה במקום הראשון וקטפה מיליון שקלים, התייצבה גלבוע בביתה, כשהיא מלווה בבנותיה ובן הזוג שלה, שם חיכו לה עשרות פעילים טבעוניים שבאו לחגוג איתה ועם בני משפחתה את הניצחון הגדול. או במילם אחרות: את הניצחון של בעלי החיים.


רוצים עוד רכילות?
דנית גרינברג vs נופר מור - מי תזכה באליאב?
אללד גל עד: "מחכה ללילה הראשון עם קארין"
מי עיצבן את טל גלבוע רגע לאחר הזכייה?

טל גלבוע. נועם מושקוביץ
לא האמינה שתזכה. טל/נועם מושקוביץ

בראיון ראשון אחרי הניצחון, מספרת גלבוע כי היא בכלל היתה בטוחה שהיא ואלדד גל עד יהיו אלו שיודחו ראשונים, דווקא בגלל האג'נדות המאוד נוקשות שלהם. "אני דווקא חשבתי שבגלל זה אני ואלדד נעוף ראשונים. זה מה שחשבתי, שבגלל שאנחנו באים מאוד יודעים ובטוחים", הסבירה. "אג'נדה כזו זה לא סתם אג'נדה, אלא כזו שמרגיזה אנשים".

ומה עם לינור, יש מצב לסולחה? "השלמנו כבר. לינור ואני שיהיה ברור, במהלך העונה היו לנו שלושה או ארבעה באמת לא היה בינינו שום קשר. היא לא עניינה אותי ואני כנראה לא עניינתי אותה. היה חוסר חיבור שהיה אמור להישאר ככה".


וואלה! סלבס ניסתה להשלים עם החתולה שלה, אבל היא לא מוכנה לסלוח לה שגמרה לה את כל מזון החתולים שלה. נו מה, יש לזה מרקם פריך".


רכלו על הזכייה של טל גלבוע בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully