וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": המודחים בוחרים את המנצח שלהם

וואלה! סלבס

28.8.2014 / 13:15

רגע לפני גמר העונה השישית של "האח הגדול", המודחים הבולטים בעונה בוחרים מי המנצח המועדף עליהם - ומסבירים למה דווקא לו מגיעים מיליון שקלים. שימו לב להפתעות. וואלה! סלבס ריאליטי

צילום מסך

קארין זלאיט: "הבחירה שלי היא אלדד"

קארין זלאייט. גיא כושי ויריב פיין
קארין זלאייט/גיא כושי ויריב פיין

"אלדד כמובן, בגלל שבכל העונה הוא לא נשבר, הוא עמד מאחורי העקרונות שלו וגילה אופי חזק, גם אם זה עלה לו בבדידות. הוא עמד נחוש, סמוך ובטוח במה שהוא - מי שהוא ומה שהוא משדר. אנחנו ראינו לאורך העונה הרבה אנשים שמתקפלים, אבל הוא עמד מאחורי כל מילה מההתחלה ועד הסוף, לא החליף צד ולא דיבר מאחורי הגב. גם כשהיו לו טענות, הוא אמר לאנשים בפנים מה הוא חושב עליהם".

אנה בול: "הבחירה שלי היא דנית"

אנה בול. גיא כושי ויריב פיין
אנה בול/גיא כושי ויריב פיין

"הבחירה שלי היא דנית. היא הגיעה לבית ללא מסכות והכי חשופה שיש, לא היה לה פחד להיפגע ולהיראות שברירית במצבים הכי רגישים שלה. היא עברה שברון לב, התרסקה כמה פעמים וקמה על הרגליים, היא אומרת את מה שיש לה הלב, היא לא שחקנית ואני חולה עליה".

מרטין סולל: "אני בוחרת באלדד"

מרטין כהן סולל. גיא כושי ויריב פיין
מרטין כהן סולל/גיא כושי ויריב פיין

"אני בוחרת באלדד. כמו שראיתם אני מנסה להיות ישרה, ומעגל החברים שלי הוא מאוד מצומצם, כך שמי שנכנס אליו הם רק אנשים שיש להם ערכים כמו יושרה, כנות וכבוד עצמי, היכולת להגיד סליחה כאשר טועים ומאוהבים בארץ ישראל. לא כמו שראינו בתוכנית, כאלה שמקיאים על המדינה. כל התכונות האלו נמצאות בבן אדם אחד - וקוראים לו אלדד".

צחי אשכנזי: "אני בוחר בדנית"

צחי אשכנזי. גיא כושי ויריב פיין
צחי אשכנזי/גיא כושי ויריב פיין

"רציתי שאליאב יזכה, אבל הוא הודח. רציתי שאני אזכה, אבל הודחתי. אז אני נשאר עם נופר או דנית - כך שאלך עם דנית. אני מקווה שהיא תזכה, אני והיא היינו חברים טובים בבית והיא סמכה עליי".

אורטל בן דיין: "הבחירה שלי היא טל"

אורטל בן דיין. גיא כושי ויריב פיין
אורטל בן דיין/גיא כושי ויריב פיין

"אני מאוד רוצה שטל תזכה, היא טובת לב בכל מובן שניתן לבחון, היא תמכה בכל אחד שהיה נמצא במצוקה נפשית. טל הציגה נקודת מבט שקולה על יחסי בני אדם ובעלי חיים לאורך כל העונה, זה דבר שניכר בהתנהגות שלה. אני חושבת שהיא תעשה דברים מאוד טובים עם הכסף - מה שמבדיל אותה משאר המתמודדים. היא הגיעה ל'האח הגדול' כדי לעשות משהו למען מישהו אחר ולא למען עצמה, בניגוד לשאר המתמודדים, שהמטרה שלהם להיכנס לוואלה! סלבס".

אורטל גושן: "בוחרת בטל או אלדד... אלוהים יחליט"

אורטל גושן. גיא כושי ויריב פיין
אורטל גושן/גיא כושי ויריב פיין

"אני רוצה שטל או אלדד יזכו, שניהם הפייבורטים שלי. הם מאוד אותנטים ואמיתיים. טל היא אמהית מלאת חום ואהבה, אלדד הוא נשמה טובה, שלא בא לפגוע באף אחד. רק אלוהים יחליט".

דורון מירן: "הבחירה שלי היא טל"

דורון מירן. גיא כושי ויריב פיין
דורון מירן/גיא כושי ויריב פיין

"אני בוחר בטל, כל מילה מיותרת. רק לטל מגיע, האישה הכי אמיתית בבית, בחורה שהייתה נקודתית ולא חיפשה משחקים. היא גם תתרום את הכסף למי שמגיע, לבעלי חיים. מה נשאר יותר מזה?".

מיקיאגי: "אני בוחר בלינור"

מיקיאגי. גיא כושי ויריב פיין
מיקיאגי/גיא כושי ויריב פיין

"אני בוחר בלינור, היא הייתה חברה שלי לאורך שלושת החודשים שהייתי בבית ואני חושב שהיא מאוד מיוחדת. שילוב של יופי וכריזמה, פרפורמרית מלידה, יש לה את הסטאר קוואליטי שמחפשים- ואני מאמין שאם היא תזכה ואם לא אנחנו עדיין נראה אותה הרבה על המסך כי יש לה את כל מה שצריך".

אחי נתן: "אני בוחר בטל"

אחי נתן. גיא כושי ויריב פיין
אחי נתן/גיא כושי ויריב פיין

"הבחורה הכי אמיצה שפגשתי! מגיע לה הפרס כי היא היחידה שמניחה את המטרה שלמענה היא נכנסה לפניה, ולא רק עסוקה ב'אני ואני'.... אמא למופת ומנהיגה אמיתית".

עינב בובליל: " הבחירה שלי היא נופר"

עינב בובליל. גיא כושי ויריב פיין,
עינב בובליל/גיא כושי ויריב פיין

"הבחירה שלי היא נופר, כי היא הכי אמיתית ואותנטית ולא שיחקה משחק. בית 'האח הגדול' זה לא 'הבימה' ולא תאטרון. צריך להיות אתה, כי רק ככה הקהל בבית מתחבר אליך. אבל אם נופר לא הייתה בגמר, אז הייתי בוחרת בדנית".

גמר "האח הגדול" ישודר ביום שבת (30.8) בשעה 21:00, בערוץ 2.

רכלו על בחירות מודחי העונה של "האח הגדול בפייסבוק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully