וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גל גדות שופכת על עצמה מי קרח

20.8.2014 / 9:05

ה"וונדר וומן" אמנם נעדרה אתמול מתצוגת האופנה, אבל זה לא מנע ממנה לקחת חלק באתגר דלי הקרח ששוטף את העולם. רוצים לדעת את מי היא איתגרה? שימו לב זה מעניין. וואלה! סלבס רועדת

צילום מסך

אחרי אייל גולן ורני רהב, קבלו את הישראלית הכי מפורסמת היום בעולם, גל גדות - שהחליטה לנצל את מעמדה ולקחת חלק בקמפיין להעלאת מודעות מחלת ה-ALS, הלא היא מחלה לניוון שרירים.

אתמול (ג'), בזמן שחברותיה צעדו על המסלול בתצוגת האופנה של "קסטרו", ניצלה הוונדר וומן את הזמן הפנוי שלה בין החזרות לתפקיד הנחשק - וצילמה סרטון שבו היא שופכת על עצמה דלי מלא במי קרח.


רוצים עוד רכילות?
אנה ארונוב מתבאסת: "יש לי מלא חזה"
בתם של אסף ומיכל אמדורסקי תככב בקמפיין חדש

גל גדות. צילום מסך
יאללה לינדה. גל גדות מאתגרת/צילום מסך

גדות הסבירה כי אחד מחבריה קרא עליה תגר, והוסיפה שהיא קוראת לבמאי זאק סניידר - שאחראי על הסרט המפורסם "באטמן נגד סופרמן", השחקנית קייט ווינסלט (שלצידה משחקת גדות בסרט החדש "טריפל ניין"), ועוד שם אחד מיוחד, שימו לב - לינדה קרטר, הלא היא השחקנית שגילמה את דמותה המקורית של "וונדר וומן", למלא אחר האתגר. גדות כנראה לא רצתה להיות היחידה במשפחה שעושה את זה, אז היא החליטה להטיל את המשימה גם על בעלה ירון ורסנו.

כזכור, מלבד הישראלים המפורסמים, גם כוכבי הוליווד לקחו חלק במשימה המאתגרת הזו, ביניהם: ג'סטין טימברלייק, ג'סטין ביבר, ג'ניפר לופז, אופרה ווינפרי, ביל גייטס ואפילו ליידי גאגא.


וואלה! סלבס רצתה לקחת חלק באתגר, אבל שום קוביית קרח לא תצליח לקרר את ליבה הקפוא.


רכלו על האתגר של גל גדות בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully