וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון נשר: "הצל איים לרצוח אותי"

וואלה! סלבס

27.7.2014 / 14:00

מי אמר שההיפ-הופ הציוני מת ולא מספק דרמות כמו בחו"ל? ראפר בשם רון נשר פתח פה על הצל, שבתגובה הגיע לחדרו ואיים עליו - עד שהגיעו השוטרים. הצל אגב, מכחיש. וואלה! סלבס גנגסטראפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סכסוכים? רון נשר VS הצל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הצל שוב מסתבך? נראה שליואב אליאסי אין רגע דל, או במילים אחרות - הוא נהנה לייצר פרובוקציות. עכשיו מדובר באחת כזו שגם מעורבים בה שוטרים. נשמע מעניין? שימו לב למלחמת הגרסאות.

אחרי שסגר חשבון עם אורלי ויינרמן, הצל פותח עוד חזית - והפעם עם חברו ליצירת היפ הופ, הראפר רון נשר. למי מכם שלא מכיר את שחר, מדובר באותו אחד שיצא כנגד חברת הכנסת חנין זועבי, זכה לתגובות נרעשות בפייסבוק בעקבות ההתבטאות ואף לצו הרחקה ממנה. הפעם, אותו נשר, יצא נגד אליאסי ואמר כי הוא "לא ימני אמיתי, אלא סתם אחד שרוכב על גבם של החיילים".


רוצים עוד רכילות?
צחי מ’האח הגדול’ חושף: מה באמת קרה עם לינור
לא מפחד מרקטות: ג’סי אייזנברג בישראל
חנה לסלאו ויהורם גאון יככבו בסרט ילדים

הצל. ברק פכטר
כועס? הצל/ברק פכטר

הכל החל כיוון שנשר עקץ את הראפר שחזר לכותרות לאחרונה - בפייסבוק שלו. בין השאר, כתב כי הוא "לא תומך באריות של אף אחד... אריות יש בספארי ולביאות הם אלה שנלחמות... אני דוגל ב'נמלים של רון נשר'... כי אכפת לי רק מאנשים שדורכים עליהם... ולא אכפת לי מהם בשביל לייקים...'צל'עבוד!".

אם לא די בכך, המשיך נשר כאשר כתב, "יש אנשים שאם לא הייתה מלחמה היו ממשיכים להלחם באוכלי עלים וטבעוניים כי זה היה הנושא החם שהביא לייקים אז... מעניין מה יהיה אחרי המלחמה...!". כמובן שהכוונה הייתה לאליאסי, שתקף לאחרונה את רותם סלע ואת טרנד הטבעונות.

חשבתם שהצל עבר על הדברים בשקט? כיוון שבסוף השבוע האחרון התקיימו באילת מספר הופעות של אמני ראפ ישראלים, בהן של שני הראפרים היריבים. אליאסי, ששמע על כך שהנמסיס שלו נמצא בבית המלון הקרוב, ניצל את הזמן הפנוי והגיע לחדר המלון של נשר על מנת לסגור חשבונות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"הוא התחיל להשתגע"

עדי ראייה שהיו במקום, סיפרו כי אליאסי הגיע לחדר המלון בו שהה נשר, דפק בפראות על הדלת תוך שהוא צועק לו לצאת אליו. נשר, העדיף להסתגר בחדרו. בינתיים, האורחים בחדרים הסמוכים, החליטו להזעיק את שירותי הביטחון של המלון - שמיד צלצלו למשטרה. זמן קצר לאחר מכן, הגיעו שתי ניידות עם שוטרים למקום. עם זאת, החליט נשר שלא להגיש תלונה במשטרה כנגד הצל.

אבל זה לא נגמר, כיוון שהבוקר (א'), ניצל נשר את דף הפייסבוק שלו והעלה שוב סרטון בגנותו של אליאסי. "לא אמרתי שאני אתרום את הכסף שלי מהופעות, למרות שאתה מרוויח עשר שקל וכולם יודעים שאתה בחובות, מה אתה מזיין את השכל כאילו אתה מולטי מיליונר", טוען נשר בוידאו שהעלה, "רוצים לדעת את האמת? אז הוא הגיע לחדר מלון שלי באילת, התחיל להשתגע, דפק על דלתות, ניסה לשבור דברים, איים ברצח ואז קיפל את הזנב והלך כי הגיעה משטרה".

"אז הכל בסדר, תמשיך לשחק אותה עבדאי 'מרביץ ציונות', לך תרביץ גם לברלד כי הוא גם ירד עלייך. זה מה שאתה יודע לעשות. אני עדיין חי וקיים ואתה לא מפחיד אותי ולא תפחיד אותי אף פעם. הוכחת שוב שאתה בבון", אמר הראפר בבוטות.

יואב "הצל" אליאסי, יש קרע בימין הקיצוני?
"לא היה כלום והכל 'חארטה', זה לא שווה התייחסות ולא הייתה שום סיטואציה כזאת".

משטרת אילת סירבה להגיב על האירוע.


וואלה! סלבס גם השתגעה פעם במלון, אחרי ששרפו לה את האומלט בארוחת בוקר.


רכלו על התקרית של הצל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully