וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות כתבה "מתפללת עבור הישראלים" - וזכתה לתגובות נאצה

וואלה! סלבס

26.7.2014 / 13:06

אחת הישראליות המצליחות בהוליווד פרסמה תמונה שבה היא נראית מדליקה נרות וצירפה תפילה למען חיילי מולדתה. כתוצאה, גדות הותקפה בקריאות "מוות לישראל". וואלה! סלבס אשת פלא

גל גדות. סטודיו לם וליץ,
וונדר וומן ישראלית. גדות/סטודיו לם וליץ

לצד הישראלים מעבר לים שמעבירים ביקורת על מולדתם - יש גם כאלה משפיעים באמת, כמו השחקנית גל גדות, שיוצאים למען ישראל בתקופת מבצע צק איתן. השחקנית, שנמצאת בתקופה האחרונה בארצות הברית כחלק מההכנות לצילומיה לתפקיד "וונדר וומן" בסרט הוליוודי מאוד מדובר, פרסמה אמש (ו') תמונה בעמוד הפייסבוק הציבורי שלה, שבה היא נראית מדליקה נרות שבת ונושאת תפילה למען ישראל. התוצאה? תגובות בעד ונגד, אבל ממש נגד.

"אני שולחת את אהבתי ותפילותיי לחבריי האזרחים הישראלים", כתבה גדות לצד התמונה בעמוד הפייסבוק, שם לא פחות מ-5.7 מיליון (!) מעריצים מרחבי העולם עוקבים אחריה. "במיוחד לכל הנערים והנערות שמסכנים את חייהם להגן על המדינה שלי מפני מעשי הזוועה, שנעשים על ידי חמאס, שמסתתר כמו פחדן מאחורי נשים וילדים... אנחנו נתגבר! שבת שלום!".


עוד סיפורי סלבס:
היוש, אורלי ויינרמן: הקאמבקים המוזרים של הסלבס
הפרחים לצה”ל: יעל בר זוהר ויעל גולדמן מתגייסות

גל גדות. פייסבוק, צילום מסך
מתפללת. הסטטוס המרגש של גל גדות/צילום מסך, פייסבוק

אל הכיתוב והתמונה התומכת בישראל, צירפה מלכת היופי הישראלית במיל' גם כמה תגיות - בהן "אנחנו צודקים", "שחררו את עזה מחמאס", "אוהבים את צה"ל", "עצרו את הטרור" וכן "דו קיום". התפילה המדוברת, זכתה לאלפי שיתופים ומאות אלפי סימוני "לייק" - כמו גם לתגובות בעדה מכל רחבי הגלובוס.

אך לעומת הנימה לפיוס בין הצדדים (פחות או יותר), בין מיליוני האנשים שראו את התפילה של גדות היו כאלה המתנגדים לישראל והגיבו נגד המדינה, כמובן. "ילדים שנחתכו לשניים לא חשובים, נכון", כתב אחד, בעוד שמגיב אחר פרסם תמונה של היטלר עם הכיתוב המזעזע "לא סיימתי את העבודה, כדי להראות לכם למה התחלתי אותה".

אחרים, יצאו לגנות את גדות על הדברים, הודיעו כי הפסיקו להעריץ אותה ולעקוב אחריה ואף כתבו "להרוג 800 אזרחים תמימים וחפים מפשע, היא הדרך להגן על המולדת? אין לישראלים לב".


וואלה! סלבס מאחלת שלום עולמי, כמו מלכת היופי שהיא.


רכלו על הסטטוס של גדות בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully