וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים עלינו: המפורסמים עולים על מדים

וואלה! סלבס

24.7.2014 / 11:42

בין הישראלים שגוייסו לשירות מילואים במסגרת מבצע צוק איתן, ישנם גם כמה אנשי בידור שבדרך כלל מבלים באירועים נוצצים. הנה גיא גיאור ועידן עמדי מדגמנים מדי צה"ל. וואלה! סלבס הקשב

גיא גיאור. אינסטגרם, צילום מסך
אמיץ. גיא גיאור במדי צה"ל/צילום מסך, אינסטגרם

בין המפורסמים שאוספים ואורזים תרומות לחיילי צה"ל המוצבים בימים אלה באזור עזה, לאלה שדואגים לייצג את ישראל ולהסביר את פעולותיה מול העולם - ישנם גם כמה סלבס מקומיים שממש עלו על מדים ונקראו לשירות מילואים במסגרת מבצע צוק איתן. כן, הפרחים לצה"ל ולבני הזוג המודאגים (מאוד) של אותם כוכבים, שהתגייסו (אבל ממש לא באופן תיאורטי, אלא מעשי) כשנקראו לשרת את המדינה.

אמש (ד'), היה זה "הרווק" במיל', גיא גיאור, שפרסם ברשת תמונה שלו במדי צה"ל, כחלק משירות המילואים שאליו נקרא בימים האחרונים. בתמונה, שנראית כאילו נלקחה מספר צילומים - גיאור מצולם כשהוא יושב על רכב צבאי, במסגרת תפקידו בשמירה על המולדת.

בת הזוג האוהבת, הדוגמנית לירן כוהנר, שיתפה את אותה התמונה עם הכיתוב "Be Safe" (או בתרגום חופשי, שמור על עצמך) - כשהוסיפה לכיתוב אייקון של לב.


עוד סיפורי סלבס:
שוב מסתבכת: סלינה גומז דוחפת צלם פפראצי
מלחמה? מדונה שוב מסתבכת ומתנצלת
אייל גולן: ”לחסל את חמאס”

עידן רול. אינסטגרם, צילום מסך
גם הוא משרת. עידן רול במדים/צילום מסך, אינסטגרם

בכך, גיאור הצטרף לעוד אלפי לוחמים וחיילי המילואים, בהם גם הזמר ויוצא "כוכב נולד" עידן עמדי, שביטל לאחרונה את ההופעות שתוכננו לו על מנת להצטרף לשירות אליו נקרא. בן זוג אחר שממתין בסבלנות לפרטנר שעלה על מדים, הוא הראל סקעת - שבן הזוג האוהב שלו, עידן רול, גויס לשירות כקצין במילואים, באזור עוטף עזה.


וואלה! סלבס מאחלת לגברברים שיחזרו יחד עם שאר חיילי צה"ל בשלום. אמן.


רכלו על הסלבס המגוייסים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully