וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר מותקף: "טוקבקים זה דבר מטונף"

וואלה! סלבס

22.7.2014 / 14:26

המנחה האהוב פרסם תמונה עם כיתוב שיוצא נגד קריאות "מוות לערבים" - וזכה לתגובות נאצה ממעריציו. עזר בתגובה: "לא מתרגש, כי אני חושב שרוב העם שפוי ורוצה שלום". וואלה! סלבס מבהירה

צילום: דייב שחר, מראיינת: הדס שינדלר

גם בתקופה המתוחה של מבצע צוק איתן - המפורסמים לא חוששים להביע את דעתם על המצב, כאחד האדם, באמצעות הרשתות החברתיות. לצד הבעת התמיכה בחיילי צה"ל והגאווה הלאומית, ישנם מקרים של אנשים מוכרים שהצליחו לעצבן את הציבור (היוש, אורלי ויינרמן). אמש (ב'), היה זה דווקא אסי עזר שפרסם תמונה ברשת, בתוספת כיתוב שלא מצא חן בעיני כמה ממעריציו - שהחליטו להתלהם בתגובות נגד.

הכל החל כשמנחה "האח הגדול", פרסם צילום של אור שרייבר - רקדן להקת בת שבע שמתגורר ביפו. את התמונה שצילם בסיום המופע, ליווה במילים "זה אור. הוא רקדן בבת שבע. סיים הופעה, קיבל מחיאות כפיים. הוא הולך הביתה ליפו. ביפו יש עכשיו הפגנות של אנשים דוחים ואלימים שצורחים 'מוות לערבים'. מציאות עצובה". מה שקרה אחר כך, היה מבול של תגובות אנטי-עזר לתמונה והכיתוב שלה, כאלה שאפילו מגיש הרדיו לא ציפה להן.


עוד סיפורי מפורסמים:
המפורסמים תורמים לצה”ל: ”בדרך לחיילים האהובים”
תרומה ממלכתית: יאיר נתניהו למען החיילים
הפתעה! הפגישה המרגשת של אייל גולן

אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
"אנשים דוחים ואלימים". התמונה שאסי עזר פרסם אמש/צילום מסך, אינסטגרם

בעוד שהיו עוקבים שהסתפקו בתגובה מנומסת ומאופקת כמו: "אסי אל תתערב בפוליטיקה .. אלה ביפו מאחלים לנו למות ותומכים בטרור.. אתה לא מבין כלום", היו אחרים שפנו אליו בשפה בוטה יותר. "אתה מסתכל על אלו שצועקים מוות לערבים... תסתכל על כל השמאלנים (שמתברר שאתה אחד מהם) שקוראים לטייסים שלנו רוצחים! אני מאחלת לכל עוכרי ישראל מוות אכזרי שילכו לחיות בעזה עם החברים שלהם נראה איך יקבלו אותם שם! אכזבת ובגדול!".

אחרים כתבו: "דווקא אתה שמייצג את ישראל בכול צורה, החלטת לצאת בהתקפה כנגד העם שלך שמממן ומפרנס אותך... ראית לאחרונה איזה אלימות הולכת ביפו", כתבה אחת הגולשות, "תתבייש לך עוכר ישראל אכזבת מיליוני אנשים ברגע זה! והלוואי ויחרימו את האח הגדול בגללך!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה התגובות כנגד עזר באינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשפוז? התגובות נגד אסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזר התייחס היום לנושא בפני וואלה! סלבס, כשאמר "יש מעין אוכלוסייה מאוד מצומצמת בעיניי שעושה המון רעש בפייסבוק ובאינסטגרם וזה נורא מלחיץ. כתבתי שאני לא אוהב את העובדה אנשים צועקים ביפו 'מוות לערבים' וכל הפיד שלי הוצף", סיפר עזר.

"נורא נלחצתי בהתחלה אבל אחר כך אתה רואה שמדובר במאה ילדים בני 16-17, שזה מה שהם חושבים שלגיטימי לכותב. אני לא מתרגש כי אני חושב שרוב העם שפוי ורוב העם רוצה שלום ושהמערכה תיגמר ושהחיילים יחזרו בשלום", הסביר. "טוקבקים זה דבר מטונף ותמיד היה. עדיין, אני חושב שאני מצליח להגיד מה שאני רוצה להגיד".


וואלה! סלבס בעד חופש ביטוי, במיוחד בצורת משלוחי מנות מענגים.


רכלו על הסערה של אסי עזר גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully