וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס תמם ושלום מיכאלשווילי במסר לחיילי צה"ל

וואלה! סלבס

17.7.2014 / 15:13

מי אמר שאמני ישראל מנותקים מהמצב הביטחוני, חברי נבחרת האומנים בכדורגל עמוס תמם, אנחל בונני ושלום מיכאלשווילי צילמו את עצמם במסר חם לחיילי צה"ל. וואלה! סלבס הקשב!

יח"צ - חד פעמי

היום העשירי (ה') של מבצע צוק איתן עומד בפתח כאשר הפסקת האש ההומניטרית מצד ישראל נכנסה לתוקף, וצבא ההגנה לישראל מקבל חיזוק מיוחד וכמה מילים חמות מכמה אמנים מוכרים במיוחד, שהכינו וידאו מצולם עם ברכות לחיילי צה"ל.

עמוס תמם, שרק בתחילת השבוע ירד דרומה לנתיבות עם עוז זהבי לשעשע את ילדי הדרום במקלטים, התפנה הפעם להכין וידאו מצולם עם ברכה ישירה לחיילים האמיצים של חטיבת הצנחנים. "אני רוצה להגיד לכם תודה על העבודה המדהימה שאתם עושים. בזכות ההקרבה שלכם, אנחנו יכולים לחיות במרכז בחיי שגרה. תשמרו על עצמכם ותחזרו בשלום". את הסרטון הוא סיים במסר מאוד ברור "אל תירא ישראל אל תירא". אל תירא או אל תירה?

עמוס תמם. אביב חופי
אל תירא ישראל. עמוס/אביב חופי

גם הנשוי הטרי אנחל בונני שלח לחיילים האמיצים את אהבתו, "אתם גדולים מהחיים ושומרים עלינו. אתם נותנים לנו ביטחון להמשיך להתנהל כרגיל בחיים שלנו ביום יום. שתמשיכו לחייך, אפילו ברגעים האלו, ואנחנו אוהבים ומחבקים אתכם. ושיחזור השקט במהרה".

מי שעוד הצטרף לאיחולים הוא הקומיקאי שלום מיכאלשווילי, שפנה ללוחמים במסר משעשע ואמר, "איזה גאווה גדולה, גם אני הייתי בצנחנים, אמנם ביח"מ אבל אל תגלו לאף אחד. רציתי להגיד לכם תודה רבה על העבודה שאתם עושים. אני מתרגש שאני מצלם את הסרטון הזה, אני אוהב כל אחד ואחת מכם במיוחד אחת. תשמרו על עצמכם. כל הכבוד לצה"ל. תחי מדינת ישראל"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שלום מיכאלשווילי. אביב חופי
היה בצנחנים? שלום/אביב חופי

נבחרת האמנים של ישראל חזרה בחודש שעבר ממונידאל העולמי שם הם זכו במקום השני בטורניר החשוב, בנבחרת משחקים בין היתר אושרי כהן, גיל דסיאנו ומרטין אומנסקי, גם הזמר קובי אפללו פנה למצלמה וביקש מהחיילים לשמור על עצמם "אנחנו מתפללים שתחזור בשלום. מגיעה לכם תודה גדולה! שישמור אתכם האל". שחקן חיזוק נוסף הוא החזאי הלאומי דני רופ, ששלח את ברכתו לכוחות הביטחון " אנחנו תושבי מדינת ישראל חייבים לכם תודה ענקית, חושבים עליכם ורוצים שתחזרו הביתה בשלום"

גם וואלה! סלבס התגייסה אבל הציבו אותה בשק"ם לשמור על המקופלת והטורטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully