וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עוז זהבי ועמוס תמם משמחים את ילדי הדרום

14.7.2014 / 17:29

צמד הכוכבים החתיכים עזבו היום את האזעקות ברחבי תל אביב, כדי לבלות כמה שעות עם הילדים שחיים בערים הדרומיות של ישראל. כך נראה סלפי עם תמם פלוס זהבי. וואלה! סלבס פלאש

תמונות גולשים

אמנות או נמות? מי שטען שבזמן שהתותחים רועמים, המוזות שותקות, יכול לחוש גאווה ישראלית לאור האהבה שנשלחת מאנשי תעשיית הבידור המקומית לעבר תושבי דרום הארץ. במהלך הימים האחרונים קיימו שחקנים חברי שח"ם, משלחות של אמנים בשיתוף משרד התרבות והספורט רק כדי לשמח את ילדי ישובי הדרום, שחיים באזור תחת האש.

בין אלה שירדו דרומה, היו גם שני השחקנים המסוקסים עוז זהבי ועמוס תמם - שרגילים לגלם דמויות של גברים קשוחים וחסרי כל פחד (אם ב"זגורי אימפריה" או באחת אפס אפס"). הפעם, הגברברים הפגינו אומץ כשהגיעו למרחבים המוגנים בלי תסריט ובלי במאי שיפקד על הכל, רק כדי לשמח את הילדים, ששגרת חייהם יותר קשה מזו בכל סרט אקשן.

עוד סיפורי סלבס:
נועה תשבי מפגינה: ”חמאס רוצים להרוס את ישראל”
השיר שלנו: הקאמבק של מלי לוי ושמעון גרשון
מהוליווד באהבה: ג'סי אייזנברג מגיע לישראל

עמוס תמם. תמונות גולשים
פאן ואזעקות. עמוס תמם ועוז זהבי משמחים/תמונות גולשים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: שני תל אביבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד תמם וזהבי, המשלחת שיצאה ממרכז הארץ לעיר נתיבות היום (ב'), כללה גם את צמד הקומיקאים דובדבני וקובץ. כולם, בעיקרו יחד בסנימטק המקומי ומשם יצאו לסיבוב במקלטים השונים, שבהם הלהיבו את בני הנוער שעטו עליהם באהבה. השחקנים, הקשיבו לחוויות שלהם בצל המצב המתוח ותיארו לכוכבים איך הם מעבירים את ימי החופש הגדול. אחר כך, הצטלמו איתם עבור מזכרת מחממת לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה לסיום! תמם וזהבי עם החברים מהדרום/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הימים האחרונים יצאו האמנים לביקורים ביישובי עוטף עזה והסביבה, במטרה לעודד ולסייע לתושבי הדרום במהלך מבצע צוק איתן. בין השאר, עשו זאת השחקנים יפתח קליין, זהר שטראוס, אורי פפר, שרית וינו-אלעד ואחרים שאמורים לבקר במקלטים ובמרחבים המוגנים. השחקנים קיימו מופעי ליצנות, תיאטרון, מפגשי אמנים וסדנאות אימפרוביזציה, ג'אגלינג ועוד. פאן.


וואלה! סלבס מאחלת שלווה ורגיעה בכל חלקי הארץ, עם או בלי כוכבים.


רכלו על הביקור של השחקנים בדרום הארץ גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully