וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי מפגינה: "חמאס רוצים להרוס את ישראל"

וואלה! סלבס

14.7.2014 / 11:21

השגרירה הלא רשמית שלכם בהוליווד, עזבה השבוע את הארץ רק כדי לנחות להפגנות אנטי-מלחמה בלוס אנג'לס. "חמאס, מספיק לגרור את ישראל למתקפות", אמרה תשבי. וואלה! סלבס אקטיבית

נועה תשבי. אינסטגרם, צילום מסך
פעילה למען השלום. נועה תשבי בהפגנה בארצות הברית/צילום מסך, אינסטגרם

ישראל זקוקה לסיוע במערך ההסברה שלה בתפוצות? תסמכו על נועה תשבי, שחיה בלב תעשיית הבידור בלוס אנג'לס, שתדע לספר מה עובר על ארץ מולדתה הקטנה ברגעים הקשים. תשבי, ששהתה בימים האחרונים בארץ יחד עם בן הזוג האמריקני האוהב רוס הינקל - חוותה את ירי הרקטות והאזעקות המאיימות מקרוב. עם זאת, רגע אחרי שעלתה על מטוס בחזרה לאמריקה, השתתפה בהפגנה פרו-ישראלית ואנטי-מלחמתית, שבה דיברה "בשם המדינה שלה". שגרירה? של כבוד.

"אתמול הייתי במקלט בתל אביב.. מחכה לטיל שיתפוצץ ואז אשוב לשגרת חיי, חשבתי לעצמי, מה הם רוצים? מה חמאס רוצה? זה לא על שטחים", כתבה תשבי, לצד צילום שלה בהפגנה שנערכה באל.איי. "עזה אינה תחת שליטת ישראל אלא תחת שליטת חמאס, כך שאם זה היה על שטח חמאס היו משקיעים באנשים, בתשתיות ובחינוך בתשע השנים האחרונות. במקום, הם השתמשו בזמן ובסיוע הבינלאומי שקיבלו לבנות מנהרות טרור ולצבור רקטות וטילים, שכעת יורים לעבר ערים ישראליות. עליי, על משפחתי", טענה.


עוד סיפורי סלבס:
רגע לפני: עדי הימלבלוי ואמה נערכות לחתונה
השיר שלנו: הקאמבק של מלי לוי ושמעון גרשון
כבר עוקבים אחרי וואלה! סלבס באינסטגרם?

נועה תשבי. אינסטגרם, צילום מסך
רגע לפני. נועה תשבי מסתתרת מהטילים בארץ/צילום מסך, אינסטגרם

"חמאס לא מעוניין לבנות מדינה, אלא בהרס של מדינה אחרת", הוסיפה תשבי בטיעון מנומק, שבו כנראה גם השתמשה בהפגנה. "ישראל אינה מושלמת, אך היא עושה מה שכל מדינה אחרת בעולם היתה עושה אילו היתה מותקפת באמצעות 900 טילים בשבוע אחד. ישראל רוצה שלום, לחיות בשקט לצד שכנותיה. אנו לא רוצים זאת, לא עכשיו ואני בטוחה שאזרחי עזה תחת שלטון החמאס גם הם לא רוצים זאת. שלום, בבקשה".

אם לא די בכך, בזמן שתשבי שהתה עם בן הזוג בארץ הקודש, בימים המתוחים שעוברים על הישראלים, לביקור ששילב ביזנס עם פלז'ר, תפסה את הכוכבת אזעקה בזמן נסיעה ברכבה - מה שהסתיים בסלפי עגמומי פלוס תמונה של יירוט מעל שמי תל אביב.

מלבד התחמקות מהיירוטים, השחקנית בילתה השבוע על סט הצילומים במרכז הארץ, עבור קמפיין קולקציית החורף של המעצבת מיכל נגרין. ולא הפסיקה לדבר על כך שהבויפרנד הרבה יותר רגוע ממנה, לאור המצב הביטחוני. תשבי אפילו הספיקה להתווכח בקול עם אחד מאנשי הצוות על הסט על המצב הרגיש, מה שנגרר לצעקות וטונים גבוהים - זה נשמע כמו ריב מבהיל, אבל בסך הכל היה ויכוח ישראלי למהדרין. מלחיצה!


וואלה! סלבס לא מתווכחת עם אף אחד, היא מעדיפה לנצוץ מבט מכשף.


רכלו על ההפגנה של נועה תשבי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נועה תשבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully