וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן והבלוגר מגיעים לבית המשפט

וואלה! סלבס

13.4.2014 / 11:50

כאשר פרשת הקטינות מאחוריו - הזמר הגיע לבית המשפט לצורך דיון בתביעה נגד הבלוגר עומרי חיון, שלטענתו של גולן "הציג אותו בלעג ובבוז". וגם: איך חגג יום הולדת? וואלה! סלבס אובג'קשן

אייל גולן. באדיבות גיא פינס, צילום מסך
היוש../צילום מסך, באדיבות גיא פינס

אייל גולן שר פעם ש"קל כל כך לומר עלי הכל", אבל בכלל התכוון לחילופי הדברים שלו עם האקסית המוכרת - ולא חשב כמה המילים יתאימו לפרשה אחרת שבה ייקשר שמו, זו שכללה חשד לקיום יחסי מין עם קטינות. אחרי שהבלוגר עומרי חיון פרסם את שמו של הזמר, מה שגרר תביעה מצד גולן ותביעת נגד של הבלוגר, הבוקר (א') הגיעו שני הצדדים לדיון בבית המשפט, כדי לדון בהפרת צו איסור הפרסום על ידי חיון. קל כךל כך? לא ממש.


עוד סלבס? כאן:
דיווה באוויר: חיים רביבו מעורר מהומה במטוס
אפרת גוש וירון ברובינסקי בזמן איכות
באהבה? שר מופיעה בחזה חשוף

אייל גולן. באדיבות גיא פינס, צילום מסך
איפה עומרי?/צילום מסך, באדיבות גיא פינס

גולן, שציין אתמול את יום הולדתו ה-43, הגיע הבוקר מחויך לבית המשפט השלום שבתל אביב, כשהוא מלווה במנהלו האישי ובאשת יחסי הציבור שלו. בסיומו של דיון קצר, שם נטען על פי כתב התביעה כי לבלוגר "לא היה כל בסיס עובדתי להצגת התובע כעבריין מין, עובר על החוק, ככזה הבועל קטינות בהסכמה", וכי "במועד הפרסום התובע כלל לא היה 'חשוד' בביצוע העבירה על ידי משטרת ישראל ולא נחקר כך שגם עובדה זו איננה נכונה", נקבע כי גזר הדין של השופט יימסר בשבועות הקרובים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אמש: חגיגת יום הולדת ספונטנית. בערך

אמש (ש'), ציין גולן את יום הולדתו בחגיגה פרטית בעיר רחובות, כשהחליט לצאת לארוחת ערב ספונטנית עם קומץ מחבריו הטובים באזור התעשייה של ראשון לציון האקזוטית.

עם זאת, כשהגיע באיחור אופנתי למסעדה המוכרת בעיר וראה כי בחוץ ממתינים לו צלמים (כולל כזה של וואלה! סלבס) - החליט שלא להיכנס למקום, זאת למרות שחבריו המוזמנים כבר ישבו לשולחן. משם, נסע לבלות במקום אחר בתל אביב, בלי חבריו הזוללים. הפתעה!


וואלה! סלבס חגגה את יום הולדתה האחרון בכלא נווה תרצה. רק נשים מאחורי הסורגים הסכימו לבלות איתה ביום המיוחד.


רכלו על אייל גולן בבית המשפט גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully