וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 מי יודע? הסלבס לא יודעים את התשובה

15.4.2014 / 1:15

כולם מכירים את השיר הכי מפורסם מההגדה, אבל נראה שרובכם כמו המפורסמים שלכם, לא ממש זוכרים את התשובה למספר המזל. מביך? אפילו מאוד. וואלה! סלבס מתקילה

עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

מי לא מכיר את הרגע הזה בליל הסדר, שבו כולם כבר עייפים ושבעים - ורק רוצים להגיע הביתה למיטה הנעימה כדי להתכרבל מתחת לשמיכה. אז, כמו בכל שנה, יהיה את הדוד המעצבן שיתחיל לשיר את השיר הידוע שממתין בסוף ההגדה, "אחד מי יודע".

לשמחתכם, תמיד יהיו גם את הילדים הקטנים שישיננו את כל 13 המספרים בעל פה ובכך בעצם יאפשרו לכם לנקר מעל השולחן. אבל מה, מה קורה כשוואלה! סלבס מתקילה אותך בקושיה הכי קשה? שימו לב.

רוחב פסח. דייב שחר
13, מי? לירז דרור לא יודעת/דייב שחר

אשתו של פרעה יצאה לבדוק עד כמה הסלבס באמת בקיאים בתשובה "13 מי יודע?" וגילתה שרובם לא ממש יודעים על מה מדובר. כך שאנה ארונוב הציעה שתשאל את האחיינית שלה, עמית פרקש לא ממש הבינה מה רוצים ממנה, לאון שוובסקי התלונן שתמיד מתקילים אותו, ועינת ארליך לעומת זאת התחילה לשלוף כל מיני מילים שהיו גורמות לאבשלום קור לפריחה. מי כן ידע? עוז זהבי וגילי סער, שענו נכונה - מדיא!

איפה הם מבלים את החג, אתם שואלים? ארונוב עם המשפחה כנראה, לירז דרור תחגוג אצל ההורים שלה, זהבי אצל המשפחה של אשתו של אחיו (מה), פרקש במדבר הצחיח כמו אבותיכם ושוובסקי יסתובב לו בכרמיאל. מי שבטוח לא תשכח את החג הזה היא ארליך שתבשל ארוחת חג ל-75 אנשים שיתארחו אצלה בבית. בהצלחה עם זה.


וואלה! סלבס מבלה את החג עם החתול שלה והמשפחה המאמצת שלו.


רכלו על חג פסח של הסלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully