וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווה באוויר: חיים רביבו מעורר מהומה במטוס

וואלה! סלבס

13.4.2014 / 10:18

נוסעי מחלקת הפרימיום במטוס לתאילנד, לא חשבו שהטיסה במחלקה היוקרתית תהפוך לחוויה ארוכה וקשה מאוד עבורם. האחראים על כך: חיים רביבו ומשפחתו. וואלה! סלבס בלאגניסטית

חיים רביבו. ניב אהרונסון
ככה יפה? שגית וחיים רביבו/ניב אהרונסון

אם חשבתם שהמהומה שעורר אסף אבידן היתה נוראית, חכו עד שתשמעו מה קרה בטיסה שבה נסעו חיים רביבו, אשתו שגית פלוס שלל ילדיהם. קל, זה לא היה.

בשבוע שעבר המריאה משפחת רביבו לאיים האקזוטיים של תאילנד. המשפחה המוכרת, קיבלה את מקומותיה במחלקת הפרימיום של חברת תעופה ידועה (ששמה שמור במערכת), שנחשבת לאחת המחלקות היוקרתיות ביותר שמציעה החברה. אלא שמה שהיתה אמורה להיות חוויה נעימה עבור שאר נוסעי המחלקה, התגלתה כטיסה מהגיהנום.


עוד סלבס כאן:
באהבה? שר מופיעה בחזה חשוף
אפרת גוש וירון ברובינסקי בזמן איכות

"זה היה פשוט מזעזע"

על פי עדי ראייה, ילדיהם הקטנים של בני הזוג המפורסם השתוללו על המטוס, התרוצצו וצעקו - כך שלמרות ההערות של צוות המטוס - המשפחה המשיכה בשלה. אם לא די בכך, בשלב מסוים, הגיעו ממחלקת התיירים גם מכריהם של בני הזוג, ששהו על אותה הטיסה והתיישבו על הרצפה.

"הדיילים ביקשו מהם לחזור למקומותיהם, והסבירו להם שזה לא מקובל שאנשים ממחלקת תיירים מגיעים למחלקה הזו", סיפרה עדת ראייה, "אבל זה לא ממש עזר. חיים וחבריו לא התייחסו לצוות והמשיכו בשלהם. זה היה פשוט מזעזע".

עוד יודעים לספר עדי הראייה, כי בשלב מסוים "שגית חיתלה את התינוקת שלה במעמד שמיועד בכלל לעיתונים". עד ראייה אחר הוסיף כי "הדיילים איפשרו לה לעשות את זה, אבל העירו לה שהיא לא יכולה לשים את התיק שלה על העמדה. משום מה, שגית לא התייחסה אליהם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חיים רביבו. רפי דלויה
דיוות על הסיפון? בני הזוג רביבו/רפי דלויה

"בתחת שלי"

אם לא די בכל הצרות הללו, בסיום הטיסה התלוננו בני המשפחה על כך שהם לא יורדים ראשונים מהמטוס - זאת למרות שהדיילים הסבירו להם כי קודם האנשים שליד דלת היציאה עוזבים את המטוס, ומיד אחריהם תתאפשר להם היציאה. הדבר ככל הנראה עיצבן את רביבו, שבמקום להגיד תודה לאחראית הטיסה שבירכה אותו בחג שמח, הוא ענה לה שחברת התעופה "בתחת שלי".

עדי ראייה שהיו במקום סיפרו שכולם היו המומים, "זו לא התנהגות של בני אדם", סיפר אחד מהם, "אתה מצפה ממישהו מוכר שלא יתנהג בכזו גסות. הדיילת בסך הכל אמרה לו 'להתראות וחג שמח' והוא במקום להגיד תודה אמר את המשפט המזעזע הזה. פשוט לא לעניין".

חיים רביבו מסר בתגובה: "טסנו לבד ולא הכרתי אף אחד במטוס. אני עדיין בטיסת המשך חג שמח לכולם".

מחברת התעופה סירבו להגיב.

כשוואלה! סלבס עולה על טיסה, היא נכנסת לתוך תא המטען.


רכלו על הטיסה של חיים ושגית רביבו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully