וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסמים: קרן מור היא שחקנית התיאטרון שנחקרה

וואלה! סלבס

6.4.2014 / 12:17

אחרי חשיפת פרשת הסמים בקרב כוכבים - לפיה מספר מפורסמים רכשו לכאורה סמים מבעלי מועדון תל אביבי, הותר לפרסום כי בין הנחקרות גם השחקנית קרן מור. וואלה! סלבס מעושנת

עומר מירון
קרן מור. עומר מירון
חשודה. קרן מור/עומר מירון

ביום חמישי האחרון, הביצה המקומית רעשה בעקבות הפרסום כי מספר אנשים מפורסמים מתעשיית הבידור המקומית רכשו סמים קלים מאייל פלג, בעליו של מועדון "השלוותא" שבתל אביב. היום (א'), הותר לפרסום כי אחת המעורבות בפרשה היא השחקנית המוערכת, קרן מור.

בפרשה, שסוקרה בהרחבה במהלך סוף השבוע, דובר על מפיק מפורסם, שחקנית מוערכת וכן בכוכב ידוע. אתמול (ש') פרסם מוטי רייף סטטוס בעמוד הפייסבוק האישי שלו, בו הוא מתוודה כי הוא אותו מפיק מפורסם שאמור להיחקר בנושא - וכי אין לו מה להסתיר.


עוד מפורסמים? הנה:
צפו: השאלה שגרמה לנינט טייב לפוצץ ראיון
”מאסטר שף”: מה קרה מאחורי הקלעים בגמר?
אנה ארונוב ואניה בוקשטיין מציגות: חגיגה בבגד שקוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחקרה. קרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (א') הותר לפרסום כי השחקנית המוכרת היא מור, זאת לאחר שכבר ביום חמישי האחרון הובאה לחקירה בתחנת המשטרה בתל אביב, על מנת להעיד על שימוש לכאורה בגראס.

הבוקר, אמור היה להגיע לחקירה שחקן ידוע בתחנת המשטרה בתל אביב. עם זאת, נכון לכתיבת שורות אלו עדיין לא הגיע - כנראה מחשש שצוותי התקשורת שמחכים מחוץ לתחנה, יצלמו אותו.

פרי כפרי, הסוכנת של מור, הגיבה בשמה של השחקנית: "כל העניין הזה מאחורינו. היא בסך הכל נקראה לעדות של עשר דקות ושוחררה לביתה".


וואלה! סלבס נחקרה פעם על שימוש בגז צחוק, לאחר ששדדה את רופא השיניים שלה.


רכלו על החקירה של קרן מור בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully