וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ירון ברלד לא יחזור ל"ארץ נהדרת"

וואלה! סלבס

30.3.2014 / 0:03

מקורבים לקומיקאי המוכשר מספרים כי ברלד, ככל הנראה לא ישוב לצילומי התכנית "ארץ נהדרת" עד לסיום העונה. הסיבה? הוא כנראה לא מסוגל להתמודד עם החשיפה. וואלה! סלבס עצובה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד
ירון ברלד בתחנת משטרת חדרה, פברואר 2014. שלומי גבאי
רק בריאות. ירון ברלד/שלומי גבאי

ארץ עצובה? לא קל להיות ירון ברלד בתקופה האחרונה. מתסמן כי הקומיקאי המוכשר, שלאחרונה נקשר בטענות כי הטריד מינית בחורה צעירה, לא יחזור להשתתף בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" - עד לסיום העונה הנוכחית.

על פי מקורבים לברלד וגורמים המעורים בהפקת התכנית, הקומיקאי שכבר היה אמור לחזור לסט הצילומים, החליט לוותר על השתתפותו עד להודעה חדשה. זאת, בעקבות המצב הנפשי בו הוא שרוי. עם זאת, בהפקת התכנית מנסים מאוד לחזק אותו ולשכנע אותו לחזור - ואף מגיעים לבקר אותו בבית הוריו.

ירון ברלד, קותי סבג. אביב חופי
בימים שמחים יותר. ברלד עם קותי סבג/אביב חופי

"קאסט התכנית וההפקה לא עוזבים אותו לרגע", סיפר מקורב, "הם פוקדים את ביתו בכל הזדמנות, מנסים לעודד אותו, לדבר עם ברלד ובעיקר להחזיר את השמחה החיים שלו. אבל ברלד לא ממש משתף פעולה ומעדיף להסתגר בחדרו", סיפר האיש לוואלה! סלבס.

כזכור, עם רגע פרסום שמו של ברלד כחשוד בפרשה, הודיעו בהפקת התכנית כי הוא יושעה עד להודעה חדשה. לאחרונה, היה אמור הקומיקאי לשוב לפאנל התכנית ואף להצטלם לתכנית "בובה של לילה". הצילומים לא יצאו לפועל כיוון שברלד החליט לבטל את השתתפותו ברגע האחרון, בטענה כי הוא לא מסוגל להתמודד עם כל הלחץ השרוי עליו.

ממערכת "ארץ נהדרת" נמסר כי: "אנחנו מאד מקווים שברלד יחזור עוד העונה ומאמינים שכך יהיה".


וואלה! סלבס החליטה לקחת פסק זמן מהעבודה שלה לאחר שנדבקה בדלקת ריאות - ככה זה שמסתובבים בביריות ועקבים כל היום.


רכלו על ברלד ב"ארץ נהדרת" גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ירון ברלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully