וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת הענק של יעל גולדמן

וואלה! סלבס

20.2.2014 / 0:08

הדוגמנית שנשכרה להוביל קמפיין של מעצב שיער, תובעת אותו בסך של אלפי שקלים. במסמך התביעה שהגיעה לוואלה! סלבס נחשפות האשמות לא קלות במיוחד. וואלה! סלבס חוקרת

יעל גולדמן. ניר פקין
תובעת. גולדמן/ניר פקין

בקיץ האחרון החליט מעצב השיער רוני חתוכה לשכור את שירותיה של הדוגמנית יעל גולדמן, על מנת שתשתמש לו כפרזנטורית של סלון היופי שלו. השניים חתמו על חוזה ויצאו לדרך. אבל רצה הגורל והיחסים בין השניים עלו על שרטון, מה שהוביל לדרישתו של חתוכה לבטל את ההסכם ולקבל את הסכום ששילם לגולדמן - 80 אלף שקל - בחזרה.

גולדמן, מצוידת בעורכי דין ובסוכן שלה, בועז בן ציון, לא ויתרה בקלות ולאחרונה הגישה תביעה נגד מעצב השיער, בה היא חושפת את כל האמת (שלה, לפחות) מאחורי החוזה. לידי וואלה! סלבס הגיע מסמך התביעה, בו מתגלות האשמות לא קלות בכלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. חתוכה וגולדמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא הצליח לעצב את שיערה במשך שש שעות"

עורכי דינה של גולדמן טוענים כי למרות שבהסכם שנחתם נקבע כי בין הצדדים הוסכם שהתובעת תצטלם תמונות סטילס עבור בית העסק של הנתבע, בהתאם להסכם ביניהם, אך לאחר שהתובעת מילאה את חלקה בהסכם, העלה הנתבע האשמות כלפי התובעת במטרה לא לשלם לה.

כמו כן, טוענים עורכי דינה של גולדמן כי למרות הצהרותיו והתחייבויותיו של חתוכה כי הוא מקצועי ומוביל בתחומו, לא כך היה הדבר. "כבר ביום הצילום הופתעה התובעת לגלות את חוסר מקצועיותו של הנתבע (מקצעויות אשר היוותה את הבסיס להתקשרותה בהסכם) כאשר הנתבע לא הצליח לעצב את שיערה במשך שש שעות תמימות. רק לאחר שצוות הצילום שנכח במקום "נשבר" ודאג לכך כי מעצב שיער מסוכנות "סולו" יגיע למקום וישים סוף לפארסה ויעצב את שיערה של התובעת, החל יום הצילומים הלכה למעשה"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

גולדמן דורשת 74 אלף שקל

חתוכה טען לא פעם כי הפרנזטורית ששכר לא משתפת פעולה בכל מערך יחסי הציבור במהלך חודש אוקטובר. גם על כך הגיבו עורכי דינה וטענו כי במועד הזה גולדמן היתה שבועיים לאחר לידתה ומכאן, שאין צורך להרחיב בנושא.

בכתב התביעה מביאים עורכי דינה של הדוגמנית עוד ועוד טענות כנגד מעצב השיער. טענות שמתגלגלות לכדי סכום של 74,800 שקלים, הכוללים גם תשלום על פגיעה בשמה הטוב של גולדמן.

ממשרד יחסי הציבור של חתוכה נמסר: "קיבלנו את מכתב התביעה ונגיב בקרוב".

וואלה! סלבס סיימה את ההתקשרות עם חברת החיתולים עבורה היא דיגמנה כי היא לא ייצרה חיתולים במידה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully