וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסתיר צביקה הדר מצופי הריאליטי?

וואלה! סלבס

23.9.2013 / 1:20

אם צפיתם בתכנית האודישנים של "הכוכב הבא" - ייתכן שזיהיתם את אחד מהנבחנים, שכבר ניסה את מזלו בתכנית של אותם יוצרים. למה בהפקה לא טרחו לציין זאת? וואלה! סלבס ממחזרת

"הכוכב הבא", תכנית הכשרונות מבית קשת וטדי הפקות, הושקה בשבוע שעבר בקול תרועה והמון דיבורים על חדשנות, אך מתברר שלא מדובר רק בגלגול של הריאליטי לחיפוש כוכב מוזיקלי, עם צביקה הדר על המסך, אלא גם במיחזור המתמודדים. מבירור שעשתה וואלה! סלבס, מתברר שבפורמט החדש, גם מתמודדי האודישנים המשעשעים חוו בעבר כמה שניות של תהילה - נחשו איפה - בתכנית האם, "כוכב נולד". שימו לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממחזרים? פאנל "הכוכב הבא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד האודישנים הזכורים ביותר בתכנית הבכורה של "הכוכב הבא", היה זה של דרול שר, בן ה-45 מתל אביב. שר, התעקש לפזם מול השופטים קטע מהמחזמר שהכיר את ריטה לעולם - "גברתי הנאווה". עוד לפני שפצה פה מול הפאנל, צביקה הדר אמר לחבריו לשולחן השופטים ש"אלה הרגעים שבהם אני אומר לעצמי, האם מדובר בסוזן בויל או לא בסוזן בויל" - כשהוא מתכוון למתמודדת הלא ממש אטרקטיבית אך בעלת קול משובח, שהסעירה את העולם לפני כמה שנים, כשהשתתפה בתכנית כשרונות בריטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרול שר, גרסת 2009 VS גרסת 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעיה? צביקה הדר לא סיפר לכם הוא שאת אותו דרול, הוא כבר ראה בעבר - וסביר להניח שאפילו חשב את אותה המחשבה - כשהגיע להיבחן באודישן מצולם במסגרת עונתה השביעית של "כוכב נולד" בשנת 2009. כן, אותה השנה שבה בויל פרצה לתודעה. בזמנו, המתמודד בפוטנציה אמנם שר להיט פופ ולא עבר שלב, אבל זכה לדקות ארוכות של זמן מסך יקר. הדר, יואב צפיר והחברים ב"טדי הפקות" ממחזרים? אכן, ולא רק את אסי עזר בתפקיד המנחה.

מהפקת "הכוכב הבא" נמסר כי "עשרות אלפי מתמודדים נבחנו במהלך 10 עונותיה של 'כוכב נולד', ואלפים נבחנו לקראת עונתה הראשונה של' הכוכב הבא', דבר המקשה לזכור כל אחד ואחד מהם. עם זאת, אנו שמחים שדרול שר לא אומר נואש, וממשיך לנסות להפגין את יכולות השירה שלו".


וואלה! סלבס לא ממחזרת את הבחורים בחייה, אלא רק תחתונים.


אייל גולן יבחן את הבן של אורנה ומשה דץ

נתפס: בעלה של לואיסנה לופילטו במסיבת סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully