וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שנתיים השורדים איתי תורג'מן ואנה ארונוב נפרדו

וואלה! סלבס

15.9.2013 / 11:34

בתום שנתיים של זוגיות דביקה, זוג השורדים האופנתי ביותר בביצה החליט לשים קץ ליחסים ביניהם - ולהיפרד כידידים. תורג'י, כבר עזב את הדירה המשותפת. וואלה! סלבס מתקדמת

משהו לא טוב קורה בביצה: אחרי הפרידה של יהודה ונינט, גלית גוטמן וזיו קורן, כעת מגיע תורם של אחד הזוגות הכי אופנתיים בביצה - איתי תורג'מן ואנה ארונוב.

כן, גם תורג'י וארונוב החליטו לאחרונה לשים קץ למערכת היחסים הדביקה שלהם ולהיפרד כידידים, אחרי לא פחות משנתיים של זוגיות ואף מגורים בדירה משותפת בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא זוגי זוג. איתי תורג'מן ואנה ארונוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לפני שבועות ספורים חזרו השניים מטיול ממשוך בפריז ואמסטרדם. באותם ימים אף טרחו לעלות תמונות לרשת אינסטגרם. כעת, משחזרו בני הזוג המאושר מהטיול, הבינו שיש בינם יותר מדי מחלוקות ופערים שלא ניתנים לגישור - לכן החליטו להיפרד. תורג'מן אף עזב את דירתם המשותפת בעיר ונצפה במסע שופינג עם החברה מגי אזרזר.

כזכור, איתי ואנה הכירו לפני כשנתיים במסגרת התכנית "הישרדות VIP", שם פעלו בקבוצה יחד ואף היו באותו שבט. הקשר עם ארונוב, כך על פי מקורבים, גרם לריחוק בין תורג'י לחברו הטוב המפורסם - אושרי כהן. לאחרונה אף היו שמועות כי השניים מתכננים למסד את היחסים ביניהם, אך כעת, נראה כי הדבר לא יקרה.


וואלה! סלבס כתבה את האייטם, הזילה דמעה והמשיכה הלאה.


אפרת גוש חוגגת את האירוסין, האקס הגיע

יהודה לוי כבר מצא דירה ללא נינט

רכלו על הפרידה של אנה ותורג'י בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully