וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאבל דייט של בר רפאלי וגיא גיאור

וואלה! סלבס

29.4.2013 / 10:03

מה קורה בין הטופמודל הישראלית והרווק לשעבר, שלא מזמן שינה סטטוס ל"פנוי"? שאלו את החברים הקרובים סנדרה רינגלר ושגב משה, שבילו איתם ערב של גורמה. וואלה! סלבס מוכפלת

בר רפאלי מחפשת אהבה חדשה-ישנה? הטפומודל המקומית, שמוקדם יותר השנה נפרדה ממי שהיה בן זוגה למשך שבועות ספורים, עדי עזרא - עשויה להתנחם בזרועותיו של מכר ותיק, גיא גיאור. מי שהיה "הרווק" ועד ממש לא מזמן ניהל מערכת יחסים עם הזוכה שלו בריאליטי, דפנה דה-גרוט, בילה אמש (א') ערב של גורמה עם רפאלי ועוד כמה חברים טובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים חיים ונהנים. רפאלי, גיאור והחבר'ה זוללים/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך וואלה! סלבס גילתה על כך? בזכות שף מסעדת "מסה", אביב משה, שהעלה לרשת תמונה של רפאלי וגיאור יושבים יחד ומתכוננים לזלול קציפת תות אוורירית, לצד החברה הטובה של רפאלי, סנדרה רינגלר ובעלה השף שגב משה. נכון להיום, לא ברור האם מדובר בדאבל דייט סוער, או בסתם ארוחה ידידותית של כולם יחד.

זהו לא הבילוי המשותף הראשון של גיאור ושל רפאלי. בעבר, השניים, ניהלו מערכת יחסים, שבעקבותיה צצו לא מעט שמועות על היחסים ביניהם ורבים ממקורביהם טענו כי מדובר בקשר רומנטי לכל דבר. מאז, היא ניהלה כמה קשרים זוגיים שלא החזיקו מעמד, בעוד שהוא התמיד עם דה-גרוט, עד ממש לאחרונה, אז ככל הנראה השניים הפרידו כוחות.


וואלה! סלבס היתה שמחה לצאת עם מנשה, מגדל התותים שבזכותו התאפשרה התמונה המדוברת. אז מה אם הוא בן 59?!


בר רפאלי תנחה את ”אקס פקטור” ישראל?

הרימו עוגן: משפחת קרדשיאן עושה את יוון

יחד או לא יחד? רכלו על רפאלי וגיאור בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully