וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בכתב: אלין לוי נגד "האח הגדול"?

וואלה! סלבס

4.4.2013 / 13:07

טקסט שפרסמה יוצאת הריאליטי, מעורר תהיות בנוגע לחוויות שעברה בבית המפורסם וכולל טענות על ההפקה ושליטתה במתמודדים. הקטע זכה לתגובתו של פליט אחר. וואלה! סלבס בוחנת

אלין לוי, אחת המתמודדות האהודות ביותר בתולדות "האח הגדול", פרסמה היום (ה') קטע כתוב קצר, שכפי הנראה עוסק בצדדים האפלים יותר של תכנית הריאליטי שהפכה אותה למפורסמת, ואף זכה לתגובות מעריצים שקושרות אותו לריאליטי.

בדומה לפרשת הכדורים הפסיכיאטריים בבית "האח גדול", בראשה עמד יוצא התכנית סער שינפיין, גם למתמודדת הצעירה יש כמה הסתייגויות שכנראה נוגעות לריאליטי שהפך אותה באופן רשמי ל"פליטה".

הכוונה אמנם מעורפלת, אך הקונוטציה מיידית: האחראים לתכנית הופכים את משתתפיה לבובות על חוט ומביאים אותם למצבי קיצון מול המצלמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קחו כל מה שיכול להעלות חיוך"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוי העלתה את המניפסט המדובר לטוויטר ולפייסבוק האישיים שלה, שם נכתבו המילים הבאות: "איזה קטע זה, הם נותנים לנו את הנשמות שלהם ואנחנו יכולים לעשות עם זה מה אנחנו רוצים. הם רומסים אחד את השניה. אתה קולט? הם פאקינג נותנים לנו את הנשמות שלהם לידיים שלנו".

התוכן, ככל הנראה, מתייחס למפיקי "האח הגדול", שעל פי מילותיה של לוי, מקבלים הרשאה לקחת "כל מה שיכול להעלות חיוך".

אלין לוי. אביב חופי
פולטת הכל? אלין לוי/אביב חופי

"אנחנו יכולים לעשות מאחת עלובה ופתטית ומאחרת אצילית וגדולה. גם זה יהיה רגעי", הוסיפה בלי כל עכבות. הקטע החריף מסתיים כך: "'קחו מהם כל דבר שיכול לתת להם תקווה. קחו כל מה שיכול להעלות חיוך. קחו כל צורך אנושי בסיסי ותהפכו אותו לשימוש שלנו. כן, ככה עושים טלוויזיה".

את המניפסט חתמה לוי ב"א.ל". מיד אחר כך, זכתה לתגובה של מתמודד נוסף שהשתתף בתכנית הריאליטי, עמיר גולדברג. "נשמע מוכר...", כתב לה. האמנם?

את תגובתה של אלין לוי לא ניתן היה להשיג.

סוכניה של לוי סרבו להגיב לדברים.


וואלה! סלבס יורה אש לכל הכיוונים, ורק מחכה לפגוע בצלי אקראי ולבלוס אותו.


הראל סקעת נפצע ופונה לבית החולים

משפחתית: גל גדות מטיילת עם הבייבי

עמיר גולדברג. ניר פקין
מסכים איתה? עמיר גולדברג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully