וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוגע! עומר אדם מבריז לאסי עזר

וואלה! סלבס

4.4.2013 / 15:47

הילד השובב של עולם המוזיקה הים תיכונית היה אמור להתארח בתכנית הרדיו של עזר, אך בזמן אמת לא ממש היה זמין לשיחה בשידור חי ובועט. הופה, כמה דרמה. וואלה! סלבס מהומה

שידור חי ברדיו יכול להיות מאוד מלחיץ עבור מי שמעביר אותו, כל הפטפוטים והמוזיקה שמועברים נון-סטופ למאזינים, כולל התקלות וטעויות. שאלו את אסי עזר, שהגיש אמש (ד') את תכנית הרדיו השבועית שלו עם דפנה לוסטיג ברדיו תל אביב, אך נתקל במשבר בשידור חי - כשהזמר עומר אדם לא יכול היה לקיים ריאיון שתוכנן מראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואי לי, איזו הברזה. עומר אדם ואסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזר הלחוץ, צייץ בזמן השידור בחשבון הטוויטר שלו "אוטוטו שיחה עם עומר אדם", כשמספר דקות אחר כך, הודיע בדרמטיות על הביטול באמצעות ציוץ נוסף. "שיט עומר אדם הבריז", כתב עזר. ובכן, ככה זה עם עומר, ילד רע בעולם המוזיקה המקומי, חייל של אהבה ושובב ממדרגה ראשונה - שלבסוף דווקא כן יצר קשר עם המנחים, רק שהתכנית כבר הסתיימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צוויץ, צוויץ. הציוצים של עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיבה לריאיון הרדיופוני היתה בכלל השיר החדש של ההרכב TYP שבו מתארח הכוכב הים תיכוני ונקרא "משוגע" (כמה הולם). כך שעזר את לוסטיג מצאו מה לומר על המרואיין הפוטנציאלי שהבריז - גם בלי לשאול אותו מה הוא חושב על הביטים האלקטרוניים שהשתלבו בין הסלסולים שלו.

מנהל יחסי הציבור של אדם, עופר מנחם, מסר כי "עומר לא הבריז. עוד כשקבענו את הריאיון הדגשנו כי הוא בין הופעות, כך שהוא לא יכול היה לענות באותו הרגע. לא רק זה, אלא שאפילו היה מספיק אחראי כדי ליצור קשר לאחר מכן עם ההפקה".


וואלה! סלבס מבריזה בכל פעם שמבקשים ממנה לנקות את הכניסה לדירה שלה. היא פשוט חובבת של טינופת.


ההפתעה של אסי עזר וכוכב ”סקס והעיר הגדולה”

הראל סקעת נפצע ופונה לבית החולים

רכלו על התקרית של אסי עזר ועומר אדם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully