וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריה: "בן זוגי בגד בי עם אורנה דץ"

וואלה! סלבס

14.3.2013 / 10:19

אחרי שגיליתם על החבר החדש של אורנה דץ - כעת מתברר שבשנתיים האחרונות הבחור מקיים קשר רומנטי עם אישה אחרת. כן, מדובר במערכת יחסים כפולה, שהאיש מכחיש. וואלה! סלבס הלם

על סיפורים כאלו שומעים רק ברומן רומנטי. או שלא. רגע אחרי שקראתם כאן לראשונה על החבר החדש של אורנה דץ, עורך הדין אהרון רוזה - הגיעו לידי וואלה! סלבס עדויות על כך שאותו האיש מקיים בשנתיים האחרונות קשר רומנטי גם עם מישהי אחרת.

לא טעיתם. מתברר שרוזה, שכבר הספיק להתגרש בעבר, מנהל מערכת יחסים רומנטית ארוכה עם דנית ברנס, ובחודשים האחרונים עשה זאת במקביל לקשר שהוא מנהל עם דץ. אם השם של ברנס מצלצל לכם מוכר, הסיבה היא שהגברת זכתה בתואר חביבת הקהל, במסגרת טקס מלכת היופי הישראלית לשנת 1992.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משולש. אהרון רוזה, אורנה דץ ודנית ברנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה פשוט לא אמיתי", מספרים מקורבים לשניים, "במשך שנתיים שלמות הוא יצא איתה, היא היתה הידועה בציבור שלו. הם עשו הכל יחד". מקורב מופתע אחר מסר, "הם תפקדו כמו זוג נשוי, עושים חגים ביחד, בכל שישי היו מקיימים קידוש. כל החברים שלהם בהלם מהידיעה שהתפרסמה אצלכם".

על פי אותם חברים, ברנס ורוזה היו מוכרים כזוג בציבור לכל מי שרק הכיר אותם, כך שהקשר שבן הזוג טיפח במקביל עם האישיות המפורסמת הרעיד את עולמם. ההפתעה היתה גדולה במיוחד, לנוכח העובדה שהילדים של ברנס אהבו את רוזה ובילו איתו זמן רב. "רק בשבוע שעבר היא סיפרה לי שהוא לקח את הבן שלה לגלוש בים. זה ממש הזוי", אמרה מקורבת לברנס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצד הפגוע. דנית ברנס עם רוזה משתובבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם לא די בכך, לפני כשבוע וחצי הגיעו השניים יחד להופעה של הבדרן יעקב כהן בגבעתיים. ביום האהבה שצויין בחודש שעבר, בילו השניים עם חברים במסיבה במועדון תל אביבי מוכר ואף קיבלה ממנו מתנה ריחנית, שכללה פילינג גוף וסבון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהבים, או שמא היו. אהרון רוזה עם דנית ברנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מספרים החברים כי מאז פרסום הקשר של רוזה ודץ, דנית לא מצליחה להתאושש. "היא ממש שבורה מהמצב", מספר מקורב, "היא לא מאמינה שזה אמיתי. החברים שלה כל היום סביבה, מנסים לעודד, אבל גם אנחנו בהלם ולא מבינים איך הוא עשה דבר כזה".

אתמול, כך מספרים המקורבים, צלצלה ברנס לדצה וביקשה לעדכן אותה על המקרה. חברה שהיתה לצידה של דנית סיפרה, "אורנה היתה בהלם, היא לא האמינה למה שהיא שמעה. מצחיק אבל יש להן המון חברות משותפות, ואף אחד לא הצליח לקשר בין הדברים. זה באמת מקרה מוזר".

דנית ברנס מסרה בתגובה: "אני עדיין בשוק מכך שהוא בגד בי עם אורנה, אני מאוד פגועה ומרגישה נבגדת. זה הלם מוחלט, אבל מעבר לזה אני מעדיפה לא להגיב ולא להיכנס לזה".

אורנה דץ מסרה: "אין תגובה".

אהרון רוזה מסר בתגובה: "זה לא נכון. לא יצאתי עם שתיהן במקביל".


וואלה! סלבס מסתבכת פעם במשולש אהבה רומנטי. היא, התוכי שלום ועוגת הפרג שלה.


לב זהב: בר רפאלי ונינט טייב מתרימות

פתחו יומנים: תאריך החתונה של אניה בוקשטיין

רכלו על המשולש הרומנטי המפתיע גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אורנה דץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully