וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוטי קווין: הקמפיין הבינלאומי של גל גדות

וואלה! סלבס

28.2.2013 / 11:52

הכוכבת שנוהגת על המסך בהוליווד כמו ישראלית מהירה ועצבנית, נבחרה להיות פנים החדשות של חברת קוסמטיקה טבעית גדולה - שמשלבת במוצרים את נפלאות היין. וואלה! סלבס לחיים

כמעט עשור אחרי שנבחרה למלכת היופי של ישראל, גל גדות תככב בתפקיד חדש שיעשה שימוש ביופי הטבעי שלה. השחקנית/דוגמנית, כך נודע לוואלה! סלבס, תהיה הפנים של קמפיין בינלאומי לחברת "VineVera" האמריקנית - שמשווקת מוצרי קוסמטיקה טבעיים, כאלה שמכילים בתוכם את קסמי היין האדום. כן, זה שכולם שותים עם האוכל או בעוד בילוי סוער עם חברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינטרנשיונל מודל. גל גדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

גדות, שצילמה לאחרונה את חלקה המרכזי בסרט השישי בסדרת "מהיר ועצבני" המצליחה, תטוס בקרוב לארצות הברית, רק בכדי להצטלם כשהיא מרוחה בתכשירים - שמכילים מרכיבים אדמדמים שחולצו היישר מענבי מרלו. כך, פני הפורצלן החלקות של השחקנית ידגימו למעשה את פלאי האנטי-אייג'ינג של החברה.

כך, הכוכבת המצליחה מצליחה לשמר את מעמדה מלבד כשחקנית גם כדוגמנית מצליחה, עם חברת האופנה המקומית הגדולה שלוקחת אותה לתפקיד הפרזנטורית שנה אחרי שנה, וכמה קמפיינים מוצלחים שעשתה בעבר גם מעבר לים. ולחשוב שגל מבלה את זמנה בעיקר על מטוסים ליעדים אקזוטיים בהם היא מצטלמת מעבר לים.


וואלה! סלבס ניסתה לייצר פעם תכשיר קוסמטיקה ביתי מאבוקדו וקליפות הדר. זה השאיר אותה עם צלקות, נפשיות בעיקר.


איך חגגה גל גדות את יום האם?

דוקו מאמא: מירי בוהדנה חוזרת לטלוויזיה

מרוצים מהקמפיין החדש של גל? רכלו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully