וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך חגגו גל גדות ויעל גולדמן את יום האם?

נועה רוזין

10.2.2013 / 16:02

מלבד תצוגת אופנת הקיץ של קסטרו, השואו היה הזדמנות להזכיר לכמה מפורסמים אירוע אחר שמתרחש היום - ומוקדש למשפחה. האם ליהיא גרינר זכרה להתקשר לאמא? וואלה סלבס לבבות

צילום:דייב שחר ואבי כהן , עריכה: אמיר קוטיגרו

תצוגות האופנה של קסטרו הפכו לשם דבר בעולם האופנה המקומי. מלבד מבקרי ושלל פאשניסטות, השורות הראשונות מושכות לא מעט פרצופים מפורסמים. הפעם התצוגה של חברת האופנה נפלה בדיוק עם יום האם, או בשמו הפוליטיקלי-קורקט, יום המשפחה. מזל שוואלה! סלבס צעדה על המסלול כדי להזכיר למפורסמים כמו הפרזנטורית גל גדות, ליהיא גרינר ואפרת גוש, שהיום (א') חל המועד המיוחד.

"שיט, אני חייבת לזכור להתקשר לאמא שלי. אמא אני אוהבת אותך", מספרת גוש, כשגדות מוסיפה ש"זה נהיה יום המשפחה כדי שגם האבות יקבלו קרדיט". מיכל אמדורסקי למשל, טוענת שהאמא עובדת קשה יותר מהאבא, כשיעל גולדמן מוסיפה שאין מה לעשות והנשים נוטלות את רוב המטלות, "פרגנו לנו, מה קרה?".

תצוגת קיץ 2013 של קסטרו. נמרוד סונדרס
מפרגנים לאמא. הפרזנטורים של קסטרו/נמרוד סונדרס

ומה לגבי מתנות לאמא היקרה? מתברר שהסלבס לא הפתיעו מדי. "תמיד הייתי באה עם מתנות וברכות", מסבירה גדות שעשתה לאמא ממש כמו שעשתה רותם סלע לאמה, לעומת דפנה לוסטיג, שהכינה עוגת רולדה מפנקת.

מיקי בוגנים, שהגיע לתצוגה עם אמו עדה, היה מצייר לה עם גירים על התריסים כשהיה קטן - רק כי רצה להיות מורה. ליהיא מפנקת את מאמא גרינר בבשמים וקרמים, זה כמובן יותר טוב מההזנחה המזעזעת של יובל שרף, שלא ממש משמחת את מי שהביאה אותה לעולם בתאריך המרגש. חבל.


וואלה! סלבס היתה שמחה לפנק את אמא שלה במתנה מרגשת וללכת על המסלול. כמה שיותר רחוק ממנה, ככה יותר טוב.


אורנה בנאי וניקול ראידמן הולכות להופעה

חם מהרגיל: ג'יזל חושפת פיגורה לוהטת

אוהבים את אמא? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully