וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי בנשיקה לוהטת

וואלה! סלבס

1.2.2013 / 13:51

אחרי שבועות של ספקולציות לגבי תוכן הפרסומת הנחשקת של הטופמודל, עכשיו, רגע לפני הסופרבול, היא סוף סוף נחשפת רוצים לראות את בר בנשיקה לוהטת? וואלה! סלבס רוצה גם

אם אי פעם חלמתם לראות איך בר רפאלי מתנשקת - חברת "גו דדי" תדאג להגשים לכם את הפנטזיה. אחרי ציפיות רבות, נחשפת הפרסומת הסמי פרובוקטיבית של הדוגמנית הכי שווה בישראל.

אחרי שנים רבות בהן מנסים צלמי הפפראצי בארץ ובעולם לתעד את בר ברגע אינטימי עם בני זוגה ולתפוס פריים לוהט - רפאלי הורסת להם את העבודה.

לפני מספר שבועות פורסם כי הטופמודל הישראלית תככב בפרסומת של חברת "גו דדי", שתשודר במחצית משחק הסופרבול, בו צופים מיליוני אנשים. עכשיו, לאחר שהפרסומת הודלפה לרשת, משחררת החברה באופן רשמי את הפרסומת שהיתה אמורה לצאת רק עוד מספר ימים.

בפרסומת המדוברת, ברבור יושבת ליד חנון שמנמן ומאדים, כשלצידה עומדת נהגת המירוצים, דניקה פטריק, שמסבירה לצופים שיש שני צדדים לחברת האינטרנט: הצד הסקסי והמושך, אותו מייצגת בר רפאלי והצד השני, החכם, המתוחכם אותו מייצג הבחור החנון.

עד כאן הכל רגוע, אלא שאז אומרת פטריק שכששני ההפכים האלו נפגשים, הם מושלמים יחדיו (ממש כמו חברת האינטרנט?). ואז, הישראלית הסקסית מתחילה להתנשק עם החנון החמוד (ג'סי היימן) במשך שניות ארוכות. נשיקה, שאיך לומר, לא היתה מביישת אף שחקנית מן השורה הראשונה.


וואלה! סלבס התנשקה פעם עם חנון. הוא הגיש תלונה על ניצול מיני.

חמודה: בר רפאלי קנתה לאחיה דירה במתנה

צפיתם בפרסומות? בואו לספר מה דעתכם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully