וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר מואשמת: "גנבה ממני את התכשיטים"

וואלה! סלבס

9.1.2013 / 15:00

האישה והריסים צולמה רק לפני כשבוע עם תכשיטים שעיצבה, כחלק מקולקצייה שנושאת את שמה - אך כעת עולות טענות לפיהן התכשיטים הועתקו ממכר ותיק שלה. וואלה! סלבס פשע אופנתי

אביבית בר זוהר מוכרת כיוצאת ריאליטי חביבה וחברותית, לא מהסוג שאוהב להיכנס לתסבוכות לא נעימות. אבל כעת, רגע לפני שהיא יוצאת בקו תכשיטים אופנתי שעיצבה ויימכר ברשת אופנה גדולה, יש מי שאולי יסבך אותה - בגלל מה שהוא מגדיר כגניבה והעתקה לכאורה של קולקציית האקססוריז שהיא מתכוונת למכור.

ציון דיגודקר, שהוא יבואן של אביזרים מהמזרח הרחוק, סיפר לוואלה! סלבס על כך שבר זוהר "ניצלה אותו עד הסוף". לדבריו, האישה והריסים השתמשה בתכנון העסקי המשותף שהכינו השניים לקראת פתיחת רשת חנויות חדשה, והשתמשה בו על מנת לפתוח ליין תכשיטים משלה. עוד טוען דיגודקר כי העיצוב הייחודי, שנעשה בהשראה הודית ובתכשיטים קיימים שלו, נגנב ממנו על ידי בר זוהר, וכשפנה אליה עם גילוי הדבר - זעמה ואף איימה עליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מדובר בעיצוב מקורי שלה? אביבית בר זוהר מדגמנת את הקולקצייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני כמה ימים חזרתי מהודו וגיליתי שאביבית מתראיינת על פתיחת חנויות תכשיטים. אני בכלל זה שתכנן את פתיחת החנויות, עיצובי התכשיטים והתוכנית העסקית, כל הרעיונות שלי", הוא מספר לוואלה! סלבס. "היא ישבה איתי בבית ולקחה ממני תכשיטים שאני עצבתי, תכשיטים שהבאתי במיוחד מחו"ל, היא הבטיחה שתחזיר אותם ונעלמה".

לדבריו של דיגודקר, הכוכבת גנבה ממנו את הרעיון העסקי לגבי קולקציית התכשיטים. "לימדתי אותה הכל, כי היא היתה חברה טובה של אשתי, יש לנו תמונות יחד. אפילו התכוונתי לעזור לה להיכנס לתעשיית הסרטים של בוליווד, כי יש לי קשרים עם מפיקים בהודו. היא פשוט דפקה את כל העסק", הסביר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא פשוט דפקה את כל העסק". בר זוהר מדגמנת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהתעמת על העניין עם בר זוהר, לדבריו, זלזלה בו. "היא התחילה לעשות לי פרצופים. אביבית אמרה לי 'אני סלב, איך אתה מדבר אליי בכלל. אני יכולה למחוק אותך'. זה לא לעניין, בגלל שהיום את סלב אז כולם זבל בשבילך?", התרעם דיגודקר. "היא היתה חברה טובה של אשתי שאירחה אותה. שאלתי אותה למה היא זולה, אז היא סימסה לאשתי 'בעלך קורא לי זונה. בזכותי אנשים מכירים אתכם'". אכן, טענות קשות.

אביבית בר זוהר בתגובה לטענותיו של דיגודקר, מספרת על אדם תאב בצע, שרק רוצה להתפרסם על חשבונה. "הבן אדם יקבל ממני תביעת דיבה, הוא שקרן שלא רצה להשקיע בי שקל", אומרת בר זוהר לוואלה! סלבס. "אני גנבתי? לא לקחתי ממנו שום דבר. אין דבר כזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר זוהר עם ציון ואשתו רחלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה של בר זוהר, היא התלהבה מהתכשיטים והתכוונה לפתוח חנות עם שני משקיעים. "ציון הראה לנו את הקולקצייה, ואמר לי תצטלמי איתם, אנחנו חברים. בדקתי את המחירים והגעתי למסקנה שעסק איתו יקר לי מדי, אמרתי את זה לאישתו, שזה לא מתאים לי, כך שהם ממש התעצבנו", היא משחזרת.

"הוא הביא לי שרשרת מתנה, זה בכלל לא הסגנון שלי. מדובר בתכשיטים כבדים לאירועים, התכשיטים שלי הם פשוטים. הוא רוצה להתפרסם וקורא לעצמו כוכב טלוויזיה, השניים האלה חיים בסרט. יש לי הקלטה שלו מקלל אותי, כך שהתביעה שלי נגדו בדרך".


וואלה! סלבס ניסתה להתעטף פעם בסארי הודי, אבל נראתה כמו שטיח מהלך על שתיים. העובדה שהיא מלאה בשיער לא סייעה לה.


אביבית בר זוהר: ”גברים השאירו לי טיפ של אלפי שקלים”

אביבית מצטלמת בתחתונים וחזייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully